פרד ברגצי ז"ל (תמונה Crestron)

צוות יקר,

חלקכם בוודאי קיבלתם את הפרסום הנ"ל.

למרות שהעיקר נאמר ונכתב כאן, מצאתי לנכון להוסיף כמה מילים משלי.

מכולכן/ם לדעתי מי שיצא לו לפגוש את פרד אלו שי; כרמית; אביטל וערן ונדמה לי שגם אולי לאלון היתה איזו הזדמנות ואולי לשרון כשביקרה בחברה לפני שנים בימיה ב-AVCS.

כל שנכתב כאן, זה ממש רק פסיק קטן על קצה המזלג – פרד היה איש מדהים!

רזה, קטן קומה אבל כולו אנרגיות מתפרצות ומתפוצצות וכשהיה עולה להציג משהו ללקוחות, יועצים או אפילו בכנסי מכירות לכלל הצוות של החברה, עשה זאת באופן המושלם ביותר, מלא חדוות יצירה ותמיד בחיוך, מקצועיות והבנה שרק למעטים יש מאלו ולא משנה באיזה תחום הם עוסקים.

התעשייה שלנו נהנתה מרעיונותיו, פיתוחיו והנושאים שהוביל ותמשיך ליהנות מהיסודות שהניח והקווים שהתווה לעוד שנים רבות.

ובפן האישי – פרד היה גם חבר אישי שלי, מעריך גדול של פעילות Crestron ישראל ושל כל מה שהצלחנו אתם יחד איתי וגם ובעיקר איש רעים לשיחה.

בכל ביקור שלי בחברה דאגתי לשלב פגישה אישית שלנו שנינו אצלו במשרד לעדכונים הדדיים והחלפת דעות ורעיונות והוא תמיד דאג לשתף בתוכניות קדימה ולהקשיב.

בכל הזדמנות של ביקור לקוחות שלנו, תמיד הסכים להעביר לנו את מצגת הפתיחה, למרות שהיה אחד מהאנשים היותר עסוקים בחברה, והכול בשל היחסים האישיים הטובים שנרקמו.

פרד יחסר, אולם המורשת שלו והתשתית שבנה במשך 30 שנות עבודתו בחברה, תישארנה ותמשכנה לשמר את Crestron כמובילה עולמית בתחום. צוות עולמי שבנה, מבטיח לנו שנים רבות קדימה של הצלחה והובלה.

לידיעתכם, פרד כמעט ולא היה פעיל באופן ממשי במהלך השנה האחרונה, ולמרות כך, אתם רואים וחווים מידי יום את המשך העשייה וההתפתחות של החברה, שחלק נכבד מכך הוא המשך ישיר של מעשיו והמערכת הנפלאה שבנה.

יהי זכרו ברוך

רונן

 

ממלא את התפקיד בתשוקה, פרד ברגצי ז"ל

Share.

בעלים ויזם של קוקה אינטראקטיב - מיתוג, פתרונות ושיווק באינטרנט.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG