הרשת החברתית פייסבוק מקשיחה את הגדרות האבטחה, ותדרוש בקרוב מהמשתמשים להזדהות בכניסה באמצעות תמונת סלפי מקורית

פייסבוק יוצאת במהלך חדש לאבטחת חשבונות המשתמשים, ועתידה לבקש מהמשתמשים לאמת את זהותם בכניסתם לרשת באמצעות תמונות סלפי. הפיצ'ר החדש של חברת פייסבוק עלה כבר בחודש אפריל במרכז השירות והתמיכה של החברה, וכן בפלטפורמת Reddit, שהיא לוח מודעות אינטרנטי לשיתוף תוכן.

רוצה לפתוח חשבון בפייסבוק? עצור! ותעלה סלפי

ביטחון המשתמשים כערך עליון

הפיצ'ר של פייסבוק יוצג בחלון מסוג POP UP, שבו תופיע הודעה הדורשת מהמשתמש להעלות תמונה ברורה של תווי פניו לצורך הזדהות. המשך הפעילות של המשתמש ברשת תתאפשר רק לאחר שהוא יספק תמונה מקורית וייחודית שלו, שטרם עלתה לרשת החברתית. הרשת יצאה בהבטחה, שאת התמונה היא תסיר מהשרתים לאחר האימות.

הפיצ'ר, אשר יושק במהלך גלובלי, יסייע לרשת החברתית הגדולה בעולם לאתר פעילות חשודה במספר מוקדים, כמו; שליחת הצעה לחברות, יצירה ועריכה של מודעות והסדרת התשלום שלהן, והקמת חשבון חדש.
מפייסבוק נמסר, שמדובר בתהליך שייושם רק על הפעולות הספציפיות האלה, או במקרים שבהם יש למשתמש מספר חשבונות פתוחים.

תהליך ניתוח התמונה ימשך עד 72 שעות, והמשמעות היא שפעילותו של המשתמש ברשת תושהה לפרק זמן זה. נראה כי המהלך עשוי למגר תופעות של התחזות, ויצמצם את פעילותם של הגורמים העוינים ברשת.
לצד זה עלה חשש לפגיעה באנשי מקצוע, כמו; מפרסמים ומנהלי דיגיטל ורשתות חברתיות, שפעילותם החוקית בדפים אחרים תפגע. פייסבוק התייחסה לסוגיה זו, וטענה שתדע להבחין בין שימוש חוקי ושאינו חוקי, ושיש ביכולתה לזהות מקרים חשודים, שעליהם תופעל הסנקציה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG