העידן הנוכחי מוגדר כמעבר מעולם הדפוס לעולם הדיגיטל, ולכן באופן מובהק דורש ממשק שיחבר בין השניים. סריקת מסמכי דפוס והמרתם לטקסט דיגיטלי, ללא צורך בהקלדה, הם פעולות שמתבצעות כיום בהינף יד

עידן הדפוס אומנם הולך ונעלם, אבל ידע עצום עדיין שמור בטכנולוגיית הדפוס הוותיקה. אחת הבעיות שנובעות עולה בממשק שבין מידע שנלקח מהדפוס ובין הצורך בהמרתו לידע חדש ודיגיטלי. סטודנטים, מרצים ואנשי המקצועות החופשיים נתקלים לא פעם בצורך להיעזר במקורות מהדפוס לצורך הכנת מסמך חדש, כמו; עבודת סמינריון, כתיבת מחקר שמבוסס על מקורות שונים, מסמך מסכם מחומרי ארכיון ועוד. והטרחה מרובה, החל מצורך בצילום מסמכים בספריות ציבוריות, דרך סימון משפטים וסיכומם ועד להקלדה של החומר החדש.

המרקר הסורק של חברת “ScanMarker” הוא אמצעי המשמש כממשק שמחבר בין שני עולמות: הדפוס והדיגיטל. מדובר באמצעי עזר חדשני שסורק מסמכים ומקליד את המידע בזמן קצר. המוצר בגודל של טוש מרקר סטנדרטי והוא מסתנכרן למחשב, לטאבלט או לסמרטפון בתקשורת WIFI, בלוטוס או באמצעות כבל USB.
המרקר הסוקר מתממשק אל רוב מכשירי הסלולר והמחשבים, שפועלים במערכת ההפעלה IOS, אנדרואיד ולמערכות המחשב- אפל ומייקרוסופט.

מעבר להעתקה טקסטים מדפוס לדיגיטל ה- ScanMarker מתרגם מילים וגם משפטים שלמים ב- 40 שפות שונות.

צעד אחר צעד

שלבי הפעלת המוצר הם פשוטים ומובנים. בשלב ראש מתבקשים המשתמשים להוריד למכשיר היעד: המחשב, הטאבלט או הסמרטפון את התוכנה המצורפת למרקר הסורק.
מפעילים את הבלוטוס במכשיר היעד, ויוצרים תקשורת בין שני המכשירים באמצעות לחיצה על המרקר הסורק למשך 3 שניות.
בשימוש הראשון מומלץ להגדיר את השפה, מהירות הסריקה, הקריאה ואפילו את יד הסריקה, ימין או שמאל. המרקר מסוגל לסרוק עד למרחק של מטר בין מכשיר היעד לבין הסורק.

עצה ידידותי למשתמשים – המרקר הסורק מגיע עם מחבר USB, שמאפשר התחברות בתקשורת מהירה יותר.
המכשיר מצויד בסוללות נטענות, נוח לשימוש ולנשיאה בכיס או בארנק.
מחיר באמזון: כ- $80.

https://www.youtube.com/watch?v=8U_aAFdiPPQ

מרקר סוקר עם יכולות נרחבות

המרקר הסורק של חברת ScanMarker אינו היחיד בשוק, גם חברת IRIS מבית  Canonמציעה את ה-  IRISPen Air 7 שפועל על אותו עקרון טכנולוגי, ומציע בנוסף גם קריאת ברקודים, לוגואים, חתימות, מספרי חשבונות בנק, מספרי צ'קים ועוד.

IRISPen Air 7 מתרגם טקסטים מ- 130 שפות, מגיע במידות של עט סטנדרטי, ומתממשק לכל מערכות ההפעלה המוכרות. משקלו כ 30 גרם והוא נטען באמצעות סוללות מובנות.
מחירו באמזון הוא: כ- $130 (קיים שילוח לישראל).

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG