מסך ה-WDC החדש – שיתוף פעולה על חלונות (תמונה: Sharp)

 

חטיבת התצוגה של שארפ (Sharp) הכריזה על המסך החכם הראשון בעולם לשיתוף פעולה המבוסס על Windows – או WDC כקיצור של Windows Collaboration Display. מדובר במסך אינטראקטיבי בגודל של 69.5 אינץ' שעומד, עם תמיכה באבחנת 4K, בתצורה הנדרשת של מיקרוסופט למסכי WDC, ומגיע כברירת מחדל עם רישוי לשימוש ב Skype for Business לצורך שיתוף פעולה עם גורמים שנמצאים גם במקומות אחרים.

המסך מגיע עם חיישנים שיכולים להתחבר לפלטפורמת האינטרנט של הדברים Azure Digital Twins, וכן שירותי ענן ושירותים מאורחים אחרים, כדי לתקשר עם סביבת בניין חכמה שיכולה גם להשפיע על האווירה בחדר הישיבות, כולל אפילו אוורור. המסך יתמוך בעתיד גם במוצר ניהול הבניינים Synappx WorkSpaces ששארפ מפתחת בעצמה.

ה-WDC של שארפ אמור לפי החברה לספק לעובדים כלי שיתוף פעולה חכם המשתלב עם כלים דומים בהם העובדים, והארגון בכללותו, משתמשים, כולל Office 365 ,Teams וכדומה. הוא גם מגיע עם עט אלקטרוני המאפשר כתיבה טבעית ומדויקת על המסך שמדמה כתיבה על נייר, וכן תמיכה בעד 10 נקודות מגע בו זמנית כדי לספק חוויית עבודה אינטואיטיבית.

"שארפ גאה לאפשר את הדור הבא של שיתוף הפעולה ושל הפרודוקטיביות הקבוצתית עם תצוגת שיתוף פעולה המבוססת Windows הראשונה בעולם.הלא רק שאתה פשוט יכול להיכנס לחדר, להתחבר ולהתחיל לעבוד עם השותפים לפגישה, המסך גם מאפשר לעקוב אחר סביבת העבודה ולעזור למטב את התנאים. תצוגת תוכן חדשנית היא כנראה ההתקן האידיאלי להפיכת כל דבר לחכם ומעניין יותר, היא נמצאת במרכז חדר הישיבות ולמעשה ה'חלון' שלכם לשאר הקבוצה ואף אל שאר העולם", אמר בוב מאדיו, סגן נשיא לשיווק בחברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG