בצל התפשטות וירוס הקורונה ביפן והחוסרים באספקת המסכות הרפואיות במדינה, החליטו בחברת שארפ להצטרף למאבק בווירוס ולהמיר חלק מקווי היצור לייצור מסכות.

תמונה ראשית – להוסיף

על פי ההערכות תוכל שארפ לייצר כ-150,00 מסכות בכל יום, והמרת קווי היצור של מסכיה לייצור מסכות תיערך כמספר שבועות. לכאורה מדובר בתפוקה הרבה יותר גדולה מהדרישה ל-600,000 מסכות בחודש (על פי ראש ממשלת יפן), אך ארגון הבריאות העולמי כלל לא בטוח שהן יכולות למנוע הדבקה. הארגון ממליץ להשתמש בהן רק כאמצעי הגנה משני במקרה שבו יש חשש להידבקות ומופיעים סימפטומים כמו שיעול או קשיי נשימה או כאשר מטפלים באדם חולה.

גם חברת Foxconn, שהיא למעשה חברת האם של שארפ, המירה חלק מקווי הייצור במפעלה המרכזי בסין שיועדו לאייפונים לייצור מסכות, כשהיעד הוא לייצר כ-2,000,000 מסכות עד סוף החודש.

כזכור, בשיא המגפה בסין בתחילת פברואר נאלצה Foxconn עצמה להשבית את מפעלה, ואת ההשבתה הזו אנחנו כנראה נמשיך ונרגיש באספקה מצומצמת יותר של אייפונים ומכשירים פופולאריים אחרים כמו ה-Nintendo Switch. חברות נוספות שהפעילו מפעלים בסין הן LG, סמסונג וכמובן החברות הסיניות עצמן כגון שיאומי וואווי. מרבית המפעלים בסין חוזרים לעבוד באופן הדרגתי בימים אלו.

 

מקור – inavate

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG