יותר מרק מסך אינטראקטיבי – WCD של שארפ (תמונה: Sharp)

 

שארפ (Sharp) תגיע לתערוכת ISE 2019, בין השאר, עם מסך אינטראקטיבי ראשון מתוצרתה עבור עבודה בשיתוף פעולה בארגונים בכל הגדלים. מדובר במסך 4K בגודל 70 אינץ' שלפי החברה עומד בתקן ה-WCD של מיקרוסופט (Microsoft), ומשלב את טכנולוגיית המגע והחיישנים שמציעה החברה יחד עם פלטפורמת Azure Digital Twins של מיקרוסופט כדי לעקוב אחר המתרחש במרחבי שיתוף הפעולה הללו. המסך כולל גם יחידת חיישנים אינטרנט של הדברים (IOT) כדי לאפשר למנהלי מרחבי הישיבות בארגון לעקוב, באמצעות פלטפורמת Azure Digital Twins אחר התנאים הסביבתיים במרחב העבודה השיתופי, כולל תפוסה, איכות האוויר, האור הסביבתי, הטמפרטורה ואפילו הלחות.

מעבר לכך, ומכיוון שמדובר במסך הפועל בסביבת Windows המוכרת, הוא כבר מציע את הכלים בהם בדרך כלל העובדים בארגון משתמשים, כולל Office 365 וכולל Microsoft Teams הפלטפורמה המאפשרת לשתף בקלות רבה יותר תכנים וכלים, וממקום אחד. שארפ תציג בדוכן שלה מספר מסכי WCD בתצורות שונות כדי לאפשר למבקרים לחוות מספר סביבות עבודה בשיתוף פעולה, כולל אפשרות שימוש במצלמת 4K מובנית, מיקרופונים רגישים לקליטת הקולות מכל רחבי החדר, וכן רמקולים. המסך גם מגיע עם מחברי USB Type-C ותמיכה ב-WiFi כדי לקצר עד כמה שאפשר את הזמן הנדרש לחיבור התקני התוכן האישיים.

"WCD של שארפ קל לשימוש וקל להתחבר אליו – פשוט נכנסים לחדר, מתחברים ומתחילים לעבוד ביחד, אבל הוא גם עוקב אחר סביבת העבודה שלכם והוא יעזור לכם לספק תנאי עבודה מיטביים. זו ההתפתחות הבאה של תצוגות אינטראקטיביות, הראשונה שמוכנה לשילוב בבניין חכם שחוקר את הפוטנציאל של האינטרנט של הדברים כדי להפוך את מרחבי הפגישות שלנו למקומות פרודוקטיביים יותר. אנחנו גאים לעבוד יחד עם מיקרוסופט כדי לפתח את החלק הזה באסטרטגיית המשחק החכם של שארפ. תצוגה היא הטכניקה האידיאלית להפוך 'חכמים' יותר, מכיוון שהיא אבן הפינה של מרחב פגישות, והחלון שלנו אל שאר הקבוצה ושאר העולם", אמרה בירגיט ג'קסון, מנהלת מסחרית של הפתרונות הוויזואליים בשארפ.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG