הביקוש ההולך וגובר להזרמה ושידור וידאו באיכות 4K ומעלה מצריך יותר ויותר בדיקות אשר מסוגלות לאשר את איכות התשתית על מנת לאפשר שידור נקי מתקלות. אפשר לסמוך על הראש היהודי שימציא לנו פטנטים וכך, כמו כפפה ליד, ב-MSolutions ידעו לזהות את הצורך הזה בדיוק ויצרו פתרון מהפכני בצורת הטסטר הנייד הראשון מסוגו בעולם, שמסוגל לתת מענה מקיף לכלל הבדיקות הנדרשות.

"הבנו שחסר לנו כלי שיספר לנו כספקים האם הבעיה היא בתשתית או בציוד, אבל לא רק- הכלי הזה יודע להסביר גם מדוע היא נגרמת". רותם דרור.

הטסטר, MS-TestPro, לא רק מאפשר לוודא את תקינות התשתית הקיימת אלא יודע בנוסף לבדוק את יציבות השידור בתצורות HDBaseT, , VOIP ו-,ותקינות הכבל ב- HDMI ו- DC Resistance 

מדובר בבשורה של ממש בעולם התקנות ה-AV וה-IT שכן, הטסטר מאפשר לוודא הפעלה ראשונית תקינה כבר בזמן ההתקנה עצמה ומאפשר חיסכון יקר בזמן וכסף שלא מתבזבזים על קריאות שירות מיותרות.  בנוסף לכל אלה, הטסטר יודע להפיק דוחות עומק בזמן אמת, אותם ניתן להציג ללקוח כדי לוודא תקינות של התשתית ו/או הציוד הרלוונטי. 

עם סוללה שמספיקה לארבע שעות עבודה רציפות, חיבור Wifi מובנה, מזוודה מהודרת לאחסון כל הקיט, וירידה של כ-40% בקריאות שירות חוזרות, אין פלא שהוא הפך להיות כלי עבודה חיוני ושם דבר בקרב אינטגרטורים ומתקינים. 

 

אתם כבר מכירים אותנו כאן ב-AVMaster – נתונים יבשים זה טוב ויפה, אבל אין כמו לשמוע ממקור ראשון על היתרונות שבשימוש בטסטר החדש ולכן פנינו לאחד מהמשתמשים המנוסים של המוצר- רותם דרור בעל הניסיון הרב באפיון והתקנת מערכות תקשורת ופתרונות מולטימדיה, על מנת לשמוע ממנו על חווית השימוש במוצר: "אמנם היתה לי היכרות מוקדמת עם אלירן תורן, מנכ"ל MSolutions, אולם בנסיעה משותפת לאחת התערוכות, נפל לי האסימון על הפוטנציאל של הטסטר עבור הפעילות שלי, לאחר ששמעתי את הפרטים השונים. 

"קיים אתגר מסוים בתחום ההתקנות. למעשה, חברות האינטגרציה מוכרות מוצרים איכותיים וללא פשרות ללקוחות הסופיים ומבצעות את ההתקנה הטובה ביותר שהן יכולות, אולם כעבור זמן עלולות להתקבל קריאות שירות מהלקוח אשר חווה תקלה בפתרון, תקלות שיכולות לעיתים להיות צמודות למועד ההתקנה. 

"עם החלק המקצועי של איתור מקור התקלה, סביר להניח שרוב המתקינים מרגישים בטוחים, אולם הטסטר נותן הרבה יותר מכך. אחרי הכל יש לקוח בקצה ושביעות הרצון שלו חשובה מספיק בשביל שיהיה לנו כלי שיתמוך בדיאגנוזה מקצועית ויציג לו את הנתונים בצורה אובייקטיבית. 

"החלטנו להטמיע את השימוש ב- MS-TestPro כניסיון והתמכרנו. התחלנו עם היחידה הפשוטה יותר ללא הסוללה ובהמשך, עם ההבנה שהשימוש בטסטר הוא חלק מהמשימה שלנו, שדרגנו את היחידה. מהר מאד גילינו שאין התקנה אליה מגיע צוות ללא הטסטר אשר הפך לכלי הרשמי למסירת הפרויקט היות ויכולותיו מהוות חותמת אישור על איכות העבודה".  

"לטסטר של  Msolutionsיש יתרונות רבים וניכר שהוא תוכנן על ידי אנשי מקצוע עבור אנשי מקצוע.הכלי מאפשר :

  • בדיקת אורך הכבל
  • האם יחידות הקצה תקינות
  • האם תשתית K4 תעבוד פה
  • מציאת תקלות רנדומליות בטווח של 24 שעות
  • רזולוציות נתמכות של כבלי HDMI
  • מכולל אותות HDMI עד רמת K4
  • אנליזה מקיפה של העורק מקצה לקצה

מדובר בכלי עבודה שכמעט ואין כיום בעיה או תקלה אותה הוא יתקשה לאתר". 

מדוע לדעתך חברות אינטגרציה ישראליות נוספות, אשר נתקלות באותם אתגרים אינן מאמצות את הטסטר כפריט דומיננטי בארגז הכלים שלהן?

"התשובה מעט מורכבת מכיוון שיש מגוון סיבות. חלק מהן קשור ב"יהיה בסדר" הישראלי, חלק במערכות היחסים בין חברת האינטגרציה הראשית לחברה המספקת שירותים שונים באתר כדוגמת השחלת הכבילה מקצה לקצה. לרוב, ההבנה של אותם נותני שירות אינה אמורה להיות יותר מבסיסית ותתבצע בדיקת תשתית בסיסית במכשיר דגימה אשר יציג האם תשתית ה-TCP/IP עובדת באופן חלק. 

"כשמדובר בהעברת וידאו, יש צורך בבדיקות מעמיקות ומחמירות יותר שאינן משאירות מקום לטעויות. כאשר אתה נדרש להעביר וידאו באיכות גבוהה, אתה עלול לאבד פריימים בגלל בעיות תשתית. צוותי התקנה רבים מתייחסים לתשתיות וידאו בתור תשתית רשת בלבד ולא לצורך שהן אמורות למלא. בדיקה של ה MS-TestPro יכולה להצביע על כך שכבל הרשת יהיה תקין גם ל HDBT וגם ל LAN, אולם זה לא דו כיווני וגם הטסטרים היקרים יותר ל LAN לא יוכלו להצביע על כך שהכבל מותאם להעברת ווידאו בצורה מיטבית.

 

"נותר רק לקוות שחברות אינטגרציה נוספות, מהגדולות לקטנות, תשכלנה להבין את העוצמה של ה  MS-TestPro, מה שיאפשר לנו להעלות את רמת שביעות הרצון של לקוחות הקצה ולשפר את המיצוב של ההתקנות בתעשייה, אולם האינסנטיב של חברות האינטגרציה אינו אידיאולוגי- ה MS-TestPro יחסוך להן הרבה מאד זמן וכסף." 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG