מעוניינים להפוך ליצרני תוכן ברמה של אולפן טלוויזיה מקצועי? תוכנת vMix תספק לכם את כל הכלים. רוצים גם לדעת בוודאות שאתם משתמשים בגרסה האופטימלית שלה ומסנכרנים אותה נכון עם שאר הציוד? חברת IVS-TEC תעזור לכם ליצור ולשדר בקלות ובפשטות. 

תמונה - vMIX

בסוף המאה הקודמת פרנסיס פורד קופולה, אחד הבמאים הגדולים בתולדות הוליווד, סיפק תחזית מעניינת. הוא טען שההשתכללות המשמעותית של הציוד ליצירת סרטים, וירידת המחירים הדרמטית שלהם, תוביל לכך שגם ילדה מאוהיו תוכל ליצור יצירות מופת. מאז הנבואה המפורסמת של קופולה הגבול בין קולנוע לטלוויזיה היטשטש, וגם הקו שמפריד בין ערוץ טלוויזיה לערוץ יוטיוב או חשבון אינסטגרם כבר לא כל-כך עבה – בין השאר בזכות תוכנות כמו וימיקס (vMix).

וימיקס - ואתם הופכים לאולפן טלוויזיה

וימיקס היא תוכנה שיודעת לנתב מצלמות, להקליט ולשדר. הפלטפורמה המשוכללת והלא יקרה מתאימה גם למשתמשים מקצועיים וגם למשתמשים לא מקצועיים – כשלמעשה גם מי שאף פעם לא שידר LIVE יכול תוך זמן קצר להפוך למקצוען וליצור תוכן שנראה כאילו הופק ע"י שידורי קשת או רשת. 

אז מה vMix יודעת לעשות? הכל

התוכנה יודעת לנתב צילומים ממספר מצלמות ולעבור ביניהן בקלילות, לשלוט במצלמות דרך התוכנה (להזיז ימינה / שמאלה / למעלה / למטה, לבצע זום אין וזום אאוט וכו'), להוסיף טיקרים וכותרות (במגוון רחב של טמפלייטים), לבחור מקורות אודיו (כשלמשל על המסך מוקרנת תמונה ממצלמה אחת והסאונד הוא ממקור אחר), לשדר הילוכים חוזרים באופן מידי, ועוד ועוד אפשרויות.

בנוסף וימיקס תומכת בטכנולוגיית NDI, כך שהווידאו עובר דרך רשת ואין צורך לחבר את המצלמות עם כבלים וכרטיסי מסך. פיצ'ר מעניין נוסף הוא מסך ירוק, ועוד כדאי לדעת שהתוכנה מאפשרת גם לשדר בלייב לכל CDN (למשל פייסבוק או יוטיוב) וגם להקליט את התוכנית שאתם יוצרים לטובת שידור מאוחר יותר (Live-to-Tape).

תמונה - acmeportable.com

פלטפורמה משוכללת במחיר שגם נערה מכפר סבא יכולה לשלם

עם תוכנת וימיקס לא רק שכל אחד וכל אחת יכולים ליצור LIVE-ים מקצועיים, אלא שהיכולת הזו מושגת במחיר נמוך מאוד. אם פעם מערכת שמספקת את כל הפיצ'רים ש-vMix מספקת הייתה עולה מאות אלפי דולרים, היום אתם מקבלים אותה בכמה מאות דולרים, ויש אפילו גרסה בסיסית (לא רעה בכלל) שהרישיון שלה עולה בסך הכל 60$.

מי יכול ליהנות מכל היכולות של התוכנה? גיימרים שרוצים להציג את הביצועים שלהם, בלוגרים בכל תחום שרק אפשר (אופנה, אוכל, לייפסטייל, כושר ועוד ועוד), ארגונים שרוצים למשל להפוך הרצאת זום להפקה מקצועית ולמנף את התוצאה לשיווק אפקטיבי, ובעצם כל ילדה מאוהיו או נערה מכפר סבא שיש לה מה לשדר לעולם.

אינספור אפשרויות - וממשק ידידותי במיוחד למשתמשים

וימיקס היא תוכנה משוכללת מאוד עם שפע עצום של אפשרויות. כדי להבטיח התאמה מדויקת לכל צורך, היא מוצעת ב-4 גרסאות שונות: מ-HD הבסיסית ביותר, דרך Full HD ו-4K ועד ל-Pro שכבר מיועדת למקצוענים. למעשה גם גרסת ה-4K כבר כוללת כמעט את כל הפיצ'רים של הפרו, ובהתאם מספקת כלים אדירים ליוצרי תוכן. בנוסף איכות השידור כמובן טובה יותר מזו של ה-HD וה-Full HD, ומאחר ש-4K הופך בהדרגה לסטנדרט, זוהי גם הגרסה המומלצת ביותר.

וימיקס היא גם תוכנה בעלת ממשק ידידותי במיוחד לכל המשתמשים, חדשים ו-ותיקים גם יחד. כך למשל תוכלו לתכנת מקשים שונים במקלדת שלכם כדי לבצע בקלות ובמהירות כל פעולה שתרצו במסגרת יצירת התוכן שלכם. בנוסף החברה שפיתחה את התוכנה מציעה מדריכים מצולמים רבים, ואם לוקחים בחשבון את הלמידה תוך כדי עבודה עם vMix, תוך זמן קצר תגיעו לרמה גבוהה מאוד.

איך להבטיח סנכרון עם הציוד האידיאלי ומקסימום תועלת?

מרכיב נוסף בדרך להפקת מלוא התועלת האפשרית מ-vMix הוא אופן הרכישה של התוכנה. אפשר כמובן לקנות אותה ישירות מהחברה שפיתחה אותה, אבל כשאתם עושים זאת עם IVS TEC אתם זוכים לערך מוסף משמעותי במיוחד: אקו סיסטם שמבטיח פתרון מדויק לכל צורך. העובדה שזו חברה שמתמקדת בווידאו וחיה את התחום והניסיון הרב של IVS TEC מובילים להמלצות אופטימליות על הגרסה הנכונה לכל אחד ואחת, לבחירת הציוד הפיזי הטוב ביותר ולאינטגרציה אופטימלית בין כל המרכיבים. למעשה אתם מקבלים שקט נפשי, ויכולים לדעת בוודאות שה-Live-ים שלכם, ובאופן כללי כל השידורים והתכנים, יצאו בדיוק כפי שאתם רוצים.

vMIX היא הדרך הנכונה והמשתלמת עבור הפקות שטח או סטרימרים שעובדים מהשטח. הפתרון הנייד של vMIX, לה סרטוני הדרכה מפורטים ורבים ביוטיוב, משווק באופן בלעדי על ידי IVS-TEC אשר מרכיבה את מחשבי ה RUGGED במזוודה מותאמת לנשיאה נוחה. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG