חברת LG מתחזקת קו פתרונות רחב מאוד בכל הקשור למסכים אינטראקטיביים, ההיצע שלה כולל מסכים בגדלים שונים, בטכנולוגיות מגע שונות ובמערכות הפעלה שונות. למעשה לכל קו מוצרים בתחום יש יישום משלו שאמור לתת מענה מלא. החל ממסכי קולבורציה לחדרי הישיבות ועד למסכי מגע עבור אולמות הרצאה וכיתות לימוד. 

אני מזמן את רועי דרויאן מחברת LG ישראל בעקבות הכרזה על כניסת פתרון All In One שעתיד להגיע, הכולל מסך מגע, רמקולים, מיקרופונים ואפילו יחידת מחשוב מובנית.

ההיברידי הואץ פי כמה

דרויאן מתאר כי נושא מסכי המגע אינו חדש עבור LG, הם מקפידים לעדכן אותו ולהרחיב את ההיצע היות ולתפישתם – יש צורך להתאים את הפתרון והטכנולוגיה לפי הורטיקל אליו היא מיועדת. דרויאן ממשיך ומספר כי נושא הכיתות ההיברידיות היה בגדר רעיון ופיילוט טרום הקורונה, אולם עם פרוץ המגיפה – התפישה ההיברידית הואצה פי כמה וכעת התכנון הוא כי בסופו של דבר – כל כיתה או אולם יוכלו להוות חלל ללימודים היברידיים. 

חשוב להדגיש כי ח.י אלקטרוניקה, המפיצה הבלעדית של מסכי LG בישראל, שותפה מלאה לתפישת היישום ההיברידי בסקטור החינוך והניסיון הרב שצברו השתיים במתן מענה משרת מתחמי לימוד רבים בישראל. 

מקטן לגדול

כשהתחלנו לדבר על הכיתה ההיברידית ומה מהותה, דרויאן מתאר צורת לימודים הזורמת באופן סינכרוני וא-סינכרוני, כזו שבה התלמיד או הסטודנט מגיעים לכיתה והחומר הנלמד נגיש להם גם מרחוק, מנגד – הם יכולים גם לבחור שלא להגיע וללמוד מרחוק באותה יעילות. החוכמה הגדולה היא ביצירת ממשק נוח למורה או מרצה בכיתה. וכך תכנון אחד מאפשר לאותו מרצה לשרטט בחופשיות על גבי מסך בגודל 55 אינץ' כאשר המקרן באותו חדר יוכל להציג את התלמידים המרוחקים לצד החומר הנלמד, תכנון אחר נועד עבור כיתת לימוד קטנה יותר ובה מסך בגודל 86 אינץ' עליו ישורטטו נוסחאות ויוצגו בפני הכיתה ואפשר גם שישתפו תוכן בצורה אלחוטית מבלי לקום מהכיסא – על גבי אותו מסך. כל גודל כתה וכל יישום.

מגע מסביב לפלטפורמה

שאלתי את דרויאן כיצד מתבצעת התאמת המסך לפלטפורמה, הוא ענה כי ל-LG מספר פתרונות המאפשרים להתאים את המסך הנכון כך שיפעל בצורה חלקה וכמעין שלוחה של המחשב בחדר, ובמקרים אחרים יפעל כמחשב עצמאי המתחבר לועידות – כדוגמת הדגם החדש המושק בימים אלו. מבחינת LG – נושא הקולבורציה נע סביב החווייתיות ואילו הם נערכים לכל תרחיש שיאפשר למשתמשים ליישם את תפישת העבודה הנוחה להם באמצעות מסך המגע. ככל שמסך המגע מותאם לפלטפורמה הנבחרת או פתוח למספר יישומי UC – כך תעלה הפרודוקטיביות של המשתמשים בו, מסכם דרויאן .

לראות ולחוות

דרויאן הבטיח לחזור ולעדכן בקרוב ואולי אף להציג את המסך החדש, והזמין את כל מי שרוצה לחוות ולהבין את ההבדלים בין הדגמים השונים – אל אולם התצוגה של חברת ח.י, היבואנית הרשמית – בכפר סבא. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG