יוצאי Valens שהמציאו ופיתחו את הטסטר המפורסם שנמכר בכל העולם, הרחיבה את סל המוצרים בשנה האחרונה. "בזכות הידע שלנו בתחום ה PRO-AV הרחבנו את תחומי הליבה של החברה ואנחנו מביאים בשורה אמיתית", אומר אלירן תורן, מנכ"ל החברה, בראיון מיוחד. 

מדינה קטנה, שוק צפוף, מהי הבשורה

תורן: "כשראו את המוצרים שלנו בעיניים, החזיקו אותם ביד והתחילו 'לשחק' איתם, גילו את מה שהושקע בהם, את האיכות ושם כבר התחיל המשוב החיובי שקיבלנו. היתרון שלנו הוא שאנחנו מכירים את השוק, את המתקינים, הלקוחות והצרכים שלהם בארץ ובעולם, ובדיוק למטרה זו יצרנו פורטפוליו מאוד גדול. אנחנו יכולים לתת מענה לוידאו ל RS232, להרחקת USB-C ו USB-3, מה שלא הרבה חברות יודעות לעשות טוב, ואנחנו מחדשים את סל המוצרים במוצר אחד כל חודש". 

שיטות ייצור

"אנחנו חברה רזה, זריזה ויעילה ואני רואה את זה כיתרון. הכל מיוצר אצלנו- Made In Israel. הלקוחות נהנים ממוצר איכותי ברמה הגבוהה ביותר אשר נמכר גם למתקינים המובילים בארצות הברית ויפן. 

מאחר ואין לנו Over-had גדול ואנחנו ממוקדים בתחומים מאוד מדויקים, אנחנו לא צריכים להצדיק מאות עובדים, מה שמאפשר ללקוחות להנות מכל זה גם במחיר מאוד אטרקטיבי ביחס לתחרות".

שירות של חברה 'רזה'

מנהלי MSolutions עושים את הדרך ליישם מודל הפצה, מה שיאפשר לחברה להישאר רזה וממוקדת בייצור איכותי. עד אז אומר לנו תורן כי "לא נתקלנו בלקוח שלא קיבל שירות ותמיכה. המיילים שלנו עמוסים בתשבחות מכל העולם. החברה בנויה מצוות שצמח בתחום השירות ומבחינתנו ההוכחה לכך שהלקוחות מרוצים נתמכת בכך שהם קונים עוד". 

יתרונות

תורן מתחיל באיכות ובמחיר. לדבריו איכות המוצרים גבוהה ביותר והם משווקים במחיר אטרקטיבי אולם לדבריו יש יתרונות נוספים: "לקוח שצריך לקבל תמיכה, נהנה משיחה באותה שפה ובאותו Time-zone. הוא מדבר איתי ישירות." יתרון נוסף אותו מונה תורן למוצרי החברה הוא סל המוצרים המדויק לצרכי הלקוח הסופי; "הלקוח עושה שימוש במרחיק שמכיל את הצרכים המדויקים שלו ולא רוכש מרחיק עם רכיבים מיותרים בהם לא ייעשה שימוש לעולם". תורן טוען שהחזון הוא לתת ללקוח את מה שהוא צריך ולאפשר לו לצמוח עם מוצרים נוספים בהתאם לצרכיו בהמשך הדרך. 

חברת MSolutions מתכננת להפיץ את משפחות המוצרים החדשות שלה במדינות נוספות בעולם ותורן, שמכיר את העוצמה של עבודת הפצה חזקה שתאפשר ל MSolutions להמשיך ולהשקיע ב R&D, משתף שאיתור מפיצים מקומיים הוא הפתרון האידיאלי לחדירת המותג בארץ ובעולם.

לסיכום אומר תורן כי קהל המטרה המיידי של MSolutions הם המתקינים וחברות האינטגרציה. "כשהם רואים ומרגישים את המוצרים הם מגיבים בצורה חיובית ביותר". MSolutions רוצה לקחת את הנתח שלה בשוק ותורן מאמין שהמחיר והאיכות יסייעו לזה לקרות במהירות. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG