לדברי רועי טויטו, מנהל מוצר מראקי בישראל, 'מראקי' היא מילה יוונית שהפירוש שלה הוא- לעשות עם הלב והנשמה. נפגשנו לדבר על כמה הוא יכול לעשות לארגון שלכם טוב על הלב והנשמה. היה מלמד.  

"קמנו בוקר אחד ומי שחשב שהוא מנהל ארגון אחד עם 100 עובדים, גילה שהוא מנהל רשת של 100 סניפים, ואיש ה IT לא ממש יכול להיות קיים עבור כולם", מתאר טויטו במדויק את המצב. 

מראקי שהוקמה ב 2006 ונרכשה ב 2012 ע"י סיסקו שזיהתה את הפוטנציאל בניהול מלא של הרשת בענן, נותנת ללקוחותיה פתרון מקצה לקצה כיחידה אחת- המשמעות היא שהשירות השוטף Post-Sale ניתן גם הוא על ידי עובדי החברה. 

וזו רק ההתחלה. כולנו מכירים את העבודה השוטפת ש'מופרעת' מתקלות. האתגר הגדול בתקלות הללו הוא לא התיקון.. זה פשוט בדרך כלל. מה שצורך את רוב הזמן (והצבע מהפנים של מנהל ה IT) זה האבחון. 

מראקי הוא החבר הנאמן של איש ה IT שימליץ היכן התקלה, מה תקול ואפילו יישלח מייל אחרי שביצעתם טעות בקונפיגורציה, או במילים פשוטות הוא המנצח על הרשת שלכם. טויטו: "אחוז החידוש הגבוה מעיד על שביעות הרצון של הלקוחות. זה המוצר הכי אהוב בתעשייה. מבחינתנו הרכיב של החומרה בתוך הארגון שולי. מה שחשוב זו החוויה האפליקטיבית גם מבחינת ניצולת רוחב הפס וגם מבחינת הגנה וניטור. מראקי מאפשר גמישות רבה בתמיכת איש ה IT את משתמש הקצה ה'רחוקרוב', עד כדי היכולת להציע למשתמש הקצה שינוי בארכיטקטורת העבודה המקומית.

"לקוח טוב זה לקוח שנוגע בדשבורד. כזה שנכנס, מבין את היכולות ומנצל את הפוטנציאל של הפתרון".  

דיברנו גם על החזר ההשקעה שהפתרון מביא איתו, הפיצ'רים החדשים המתווספים בתדירות ובאופן אוטומטי, העדכונים והראש השקט. טויטו :"כל מה שהוא ענן, רוכב על הפשטות כמנוע צמיחה. המאמצים הראשונים של הפתרון היו חברות סטארטאפ מבוזרות אולם בשנתיים האחרונות גם תאגידים גדולים כמו דלק, קופ"ח כללית, צים ועוד, הבינו את העוצמה של הפתרון והטמיעו אותו."

לא היה לי נעים לשאול כמה זה עולה אבל בהמשך הקישור הזה, שאגב יאפשר לכם לחוות את החוויה, תוכלו לברר בעצמכם. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG