נכתב על ידי יניב לוי – מנכ"ל IVS TEC

 

IVS
יניב לוי – מנכ"ל IVS-TEC

כחברה בעלת רקע וניסיון בתחום השידור, במרוצת השנים היינו עדים לטכנולוגיה שמתחילה בתחום השידור ומחלחלת אל המולטימדיה בגרסאות יותר זולות. בשנים האחרונות אנחנו ערים לשינויים טכנולוגיים גדולים אבל בניגוד לעבר שוק המולטימדיה\New Media מוביל את השוק על ידי פתרונות הזרמה Streaming, שידור מכל נקודה באמצעות תשתית 3G,ומערכות ארכיון VOD  מבוססי ענן, ניתן לומר בצורה מפורשת ששוק השידור הבין את היתרונות העצומים בטכנולוגיה החדשה והחיסכון בעלויות התפעול בעקבות השינוי.

בעבר כדי להעביר שידור חי מהשטח הייתה נדרשת ניידת שידור לוויינית או שידור מיקרוגל בעלות גבוהה של אלפי דולרים ליום, הכוללת 3-4 מפעילים. היום המצב השתנה וניתן להקים שידור על גבי תשתית אינטרנט או קווי סלולר ובאיכות HD.

הרקע והידע שברשות IVS-TEC בתחום השידור העניק לנו יתרון עצום והבנה כיצד לבצע אינטגרציה לפרויקט באיכות הטובה ביותר עם מוצרים איכותיים ולשלב את הטכנולוגיה ובכל זאת לשמור על תקציב הלקוח.

אפשר לומר שהלקוח מבין את היתרון בצילום ושידור באיכות  HD\ K4 ובפגישות עם הלקוחות לרוב הדרישה מגיעה מהלקוח או יועץ הפרויקט למוצרים ופתרונות באיכות הגבוה ביותר ושמתאימה לטכנולוגיה המתפתחת .

תחום ה-E-Learning  התפתח בשנים האחרונות בכל העולם בעקבות השינויים הטכנולוגיים בתחום ההפצה ומהירות האינטרנט שהשתפרה פלאים, המוצרים שחברת IVS-TEC  מתמקדת הם מוצרים ייחודיים עבור תחום האקדמיה החינוך והתעשייה ומאפשרים מערכות All in one שמאפשרים לצלם להקליט ולשדר לאינטרנט ולצפות בחומר בזמן אמת או לאחר מכן על ידי ממשק  VOD בצורה פשוטה ויעליה .

מערכות הצילום החכמות מאפשרות לחסכון תפעול שותפות לדוגמא מצלמות של חברת I-SMART  מאפשרות לצלם אולם הרצאות \ כיתה \ מרכז כנסים ללא מגע אדם וזאת על ידי אלגוריתם ייחודי של שמאפשר לעקוב אחר האלמנט המצולם בצורה חלקה ויעילה ובאיכות HD.

נושא חשוב מאוד שאנו מסבים את תשומת לב הלקוח הוא הצטברות החומר וידאו המצולם שברשותו והצורך במערכת שתאפשר לו לצפות בחומר שברשותו בכל רגע נתון, מערכות ארכיון וניהול מדיה נדרשות היום יותר מתמיד מכוון שרוב החומר המתועד שברשות הלקוח הינו וידאו ואודיו והוא הופך להיות נכס חשוב לצורך תיעוד ובקרה לכן מערכות MAM- media asset management  הפכו למערכות חשובות לא פחות שחברת IVS-TEC  מתמחה בו, מערכת MAM  מאפשרת לנהל את המדיה לפי קטלוג, ניהול לפי הרשאות\משתמשים, הפצה ללקוחות בתוך הארגון ומחוצה לו, צפייה במדיה לצורך בקרה, וארכיון מנוהל.

 

טופס יצירת קשר

Error: Contact form not found.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG