חברת Kramer Electronics יצרה שיתוף פעולה עם חברת Epson אשר הוליד פתרון תצוגה חכם שישלב את העוצמות הטכנולוגיות של שתי החברות

פתרון ה VIA GO עטור הפרסים, הוא פתרון אלחוטי מתקדם המאפשר למשתתפים להתחבר בקלות באמצעות מחשב לוח, טלפון חכם או מחשב נייד.  Wireless Access Point מובנה ל Wi-Fi או אפשרות להתחבר ישירות לרשת של הארגון מאפשרים לבחור את קונפיגורציית ההתקנה הרצויה.  יחד עם מקרן מתקדם של Epson מתקבל פתרון BYOD אשר עובד בצורה חלקה ומאובטחת.

נטע למפרט, סמנכ"ל חטיבת ה Wireless Collaboration & Presentation בחברת Kramer: "החיבור בין Kramer ו Epson הוא חידוש מרגש לא רק ללקוחות הקיימים של Epson שיכולים מעתה להוסיף טכנולוגיית שיתוף קבצים אלחוטית במקומות העבודה שלהם, אלא גם ללקוחות חדשים של Kramer ו Epson אשר יקבלו את הטוב ביותר משני העולמות- טכנולוגיית שיתוף מובילה לצד יכולות תצוגה מתקדמות".

שיתוף פעולה ייחודי בין Kramer ו Epson

האנס דומר, מנהל היחידה העסקית ב Epson אירופה, אמר: "קשה להביע במילים את החשיבות הקריטית של התקשורת האלחוטית במגזר הטכנולוגי. זו כבר לא סתם יכולת, אלא ציפייה אלמנטרית מכל מוצר. שילוב של פתרונות תצוגה ברמת ביצוע גבוהה של Epson עם טכנולוגיות השיתוף האלחוטיות במוצרי Kramer יוצר חבילת פתרונות מרשימה של יכולות המתאימה לכל תאגיד או ארגון".

פתרון ה VIA-GO תומך בשלל מכשירים ניידים ומחשבים כדוגמת PC, Chromebook, Android, iOS וmac-, לצד יכולות וידאו של 1080P60, הצפנת  1024bitלתצוגה מאובטחת ויכולת להציג שני מקורות בו זמנית על מסך אחד.

קו המקרנים המקצועי של מוצרי Epson ישווק גם עם אפשרות פתרון התצוגה האלחוטי Kramer VIA GO.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG