שנים של תרגול לימדו אותנו כיצד לקיים פגישה מוצלחת. אנחנו אלופים בהכנות לקראתה- שולטים בתוכן, מבינים את המטרות והיעדים שלה ואפילו מצוידים במצגת מהפנטת. אבל במקום להיכנס לרכב אנחנו לוחצים על "הצטרפו לפגישה", מה שדורש מאיתנו לטפל בממדים נוספים- בחירת החלל הנכון, הלבוש וכמובן פלטפורמת הועידה המועדפת. 

בשיתוף טכום אלקטרוניקה

תמונות - טכום

לא מעט ממה שאנחנו מכירים מהפגישות הקונבנציונאליות חל גם בוועידות הוידאו, ולכן שווה לוודא שאנחנו באמת מוכנים לקבל את פני האורחים הווירטואליים שלנו. 

איך נראית (ונשמעת) פגישה שלכם ?

מי מאיתנו היה נהנה להשתתף בפגישה שבה ממלמלים או מעמעמים את האורות ?!  אם כן, מדוע להסתכן בשימוש בציוד אשר פוגע בחווית פגישת הוידאו? מדוע שנהיה חסרי ביטחון לגבי המסרים שלנו- האם הם נשמעו ונראו כפי שרצינו ?! 

עצרו לאפיין את הצרכים המדויקים שלכם- מה חשוב לכם ומה פחות, והצטיידו בציוד באיכות שתספק את החוויה המשרתת את המטרות שלכם. השקיעו במצלמה, מיקרופון, רמקול ובפתרון וידאו קונפרנס "מזמין" עבור הלקוחות והשותפים שלכם. זוהי השקעה חשובה ביותר מאחר וכלים אלו הינם כלי עבודה בסיסיים במציאות העסקית החדשה. הפרעות בלתי פוסקות במהלך שיחת הוידאו עקב כשלים טכניים, יובילו לשיחה קולית רגילה ולעיתים לתקשורת אחרת כמו ווטצאפ או דוא"ל שמשמעותה העסקית הרסנית. 

שפע הפתרונות הקיים בשוק כולל מגוון מענה רחב לכל צורך ותקציב. בין אם אתם עובדים מהבית, מחדר צפוף או מחדר ישיבות גדול, תוכלו למקסם את האפקטיביות שלכם באמצעות מצלמות, רמקולים, וציוד המותאם לצרכים שלכם. ההפרש בעלויות זניח מול הפרש בחוויה ובתוצאות. 

רחוקרוב – איך לגרום למשתתפים מרחוק להרגיש שהם איתנו בחדר

השקיעו את המחשבה הנדרשת במטרה לגרום למשתתפים מרחוק להרגיש כאילו הם נמצאים בחדר, ממש לידכם. אנחנו רוצים להרגיש כמה שיותר ,פנים מול פנים" היות וככל שהמשתתפים ירגישו מרוחקים יותר, כך יהיה להם קל יותר לדחות את ההצעות העסקיות שלכם. נסו את הטכניקות הבאות:

מקמו את המצלמה בגובה העיניים. הדבר מאפשר לך לשמור על קשר עין טבעי בזמן שאתם מסתכלים על המסך. אחרת, המשתתפים מרחוק ירגישו שאתה מסתכל מעל ראשם או מטה אל השולחן מולם.

השתמשו ברמקול אשר עוקב אחר מי שמדבר באופן אוטומטי. הדבר מחקה בהצלחה פגישה אישית, בה המדבר עשוי לעבור לחזית החדר לצד המסך.

פרסו מצלמת וידאו קונפרנס בעלת זום חד עם רזולוציה גבוהה, המאפשרת למשתתפי הפגישה הווירטואלית לבחון מקרוב פרטים של תמונות ועוד שלא הספקתם להוסיף למצגת שלכם.

השתמשו במצלמה בעלת עדשה רחבה שמכסה את כלל המשתתפים בפגישה.  כאשר משתתף נוסף נכנס מאוחר ומתיישב מחוץ לאזור הצפייה, לא תגרמו לבחילה בקרב המשתתפים הנוכחים מרחוק, בכך שלא תצטרכו לסדר ידנית את זווית המצלמה כדי לקבל מסגרת צפייה נכונה. 

השתמשו בתוכנה המאפשרת למשתתפי הפגישה מרחוק להציג קבצים ולערוך הערות בזמן אמת.

 

חושבים מחוץ למסך

בדיוק בזמן שאנחנו עושים מאמצים לגרום למשתתפים מרחוק להרגיש שהם איתנו בחדר, במציאות הם לא, אבל זה לא חיסרון. ההיפך- השטח שלא נקלט בעדשת המצלמה הוא שטח עבודה שיכול לסייע לנו במגוון צרכים. 

כתבו הערות ושמרו גיליונות בגובה העיניים באמצעות המצלמה שלכם. כך תוכלו להתמקד בלקוחות או בעמיתכם לעבודה מהצד השני, ולהסתגל במהירות מבלי להיראות אבודים.

עבודת צוות – טיפ למקצוענים בלבד ! לטובת הצגת מצגת ברגע האחרון, ניתן להשתמש בקולגה מחוץ לזווית הראייה עם כרטיסי רמז. התקשורת שמתקבלת ללא מאמץ, מגבירה את רמת המקצועיות שתוכלו להקרין ללקוחותיכם, מה שהופך את השיחה לפרודוקטיבית ויעילה יותר. 

ודאו שאתם מפיקים את המרב משיחות הוועידה שלכם על ידי הפיכתן לדומות כמה שיותר לפגישות פנים אל פנים. את זה אפשר לעשות באמצעות מיומנות הנרכשת עם הכלים הללו לצד ציוד מקצועי אשר תומך בצרכים המדויקים שלכם. 

 

אודות טכום אלקטרוניקה

חברת טכום אלקטרוניקה פועלת ומובילה בתחום האודיו-וידאו למעלה מ-24 שנים. החברה מתמחה בייעוץ ובפתרונות מולטימדיה, פתרונות אינטגרציה למערכות אודיו וידאו, מחשוב, שליטה ובקרה, התקנה ומתן פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בפרויקטים עתירי ידע וטכנולוגיה לארגונים המובילים בישראל.

טכום מציעה פתרונות וידאו-קונפרנס, כולל מערכות קול, מיקרופונים, מסכי תצוגה מקצועיים ומצלמות איכותיות אישיות, חדרי ישיבות, כיתות לימוד, חדרי הדרכה ועוד.

תמונה ראשית – depositphotos

 
Share.

בעלים ויזם של קוקה אינטראקטיב - מיתוג, פתרונות ושיווק באינטרנט.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG