חברת נקסטל, נציגת פוליקום, פלנטרוניקס ו-CTOUCH בישראל, הזמינה יועצים מתחום המולטימדיה והוועידות לשלוש שעות מהנות בהדרכתם של דן אנגל ונתן גולדשטיין מפוליקום ונציגי חברת נקסטל

נתן גולדשטיין, פוליקום (צילום- פוליקום)

המפגש בן שלוש השעות אשר כלל גישה מלאה לפתרונות פוליקום, פלנטרוניקס ו-CTOUCH, נערך במשרדי נקסטל בהוד השרון, שם התאפשר לקבוצת יועצים מובילה, לחוות מערכות חדר מעודכנות של פוליקום, משולבות עם מסכי קולבוריישן תוצרת CTOUCH ולבחון את האיכויות (המעולות) של אוזניות פלנטרוניקס, המכסות טווח רחב של יישומים החל מ-Call Center ועד לסביבת העבודה המודרנית בחללים פתוחים.

בהמשך יום העיון התכנסו היועצים בחדר בו מותקנת מערכת TelePresence, בו שיתף דן אנגל, מנהל פעילות פוליקום בישראל, יוון ודרום אפריקה, על המשמעויות של רכישת פלנטרוניקס את פוליקום והיתרונות הצפויים ללקוחות הקצה בעקבותיה: "אם בעבר נהגה פוליקום להפנות לקוחות לפלנטרוניקס כאשר אלו נזקקו לאוזניות וועידה, ופלנטרוניקס מצדה הפנתה לקוחות לפוליקום כאשר נזקקו לפתרונות ועידה, כעת כל היכולות הללו מגיעות תחת קורת גג אחת, ובקרוב נראה את פירות מיזוג מותגי הענק, אשר ייצור פתרונות משולבים שטרם נראו". 

דן העביר את הבמה לנתן גולדשטיין, אשר בחר להציג את מגוון הפתרונות באמצעות סיפור לקוח אשר המחיש לא רק את רמת המקצוענות של פוליקום אלא גם את מגמות התעשייה המשתנה. הלקוח, ששמו נשאר חסוי, העמיד בפני נתן ודן מספר אתגרים; כיצד ליצור חוויה אחידה בחדרים שחלקם משמשים חדרי ועידה, האדל, חדרי מצגות ואף חדרים גדולים בהם ישולבו מגוון טכנולוגיות, תוך שמירה על ליבה אחידה. 

סיפור הלקוח הועבר באמצעות מסכי CTOUCH המותקנים בחדר, עליהם צייר נתן את שלושת הקטגוריות שהוגדרו בפניו, הגדיל את התמונה כשהיה צורך להיכנס לרזולוציות (במלוא מובן המלה), הקטין את התמונה כאשר דובר על תרשימי זרימה המראים רזולוציה רחבה יותר, והמחיש ב'לייב' את השימוש הנכון בפתרון. ההדגמה באמצעות הטכנולוגיות השונות אשר מומשו בפתרון שניתן ללקוח, הצליחה ליצור את החוויה החכמה, הפשוטה והנגישה, בדיוק כפי שפוליקום מבקשת לספק ללקוחות הקצה. חוויה שיכולה להתקבל על ידי הפעלה פשוטה של כל משתמש בקלות ובמינימום מאמץ.

הדגמה מוצלחת נוספת הייתה שימוש ב-Trio 8800 ובו יומן המאפשר זימון פגישות Skype for Business, Zoom ועוד, כאשר המשתמש אדיש לסוג הטכנולוגיה היות והוא נדרש רק ללחוץ על הפגישה אליה הוא זומן וה-Trio כבר 'דואג' לחיבור. כחלק מההדגמה הוצג כיצד בחיבור מצלמת USB, הופכת שיחת ועידה מבוססת אודיו בלבד לשיחת ווידאו, הכוללת שליטה במצלמה מתוך יחידת ה-Trio.

יכולות Collaboration, שיתוף מסך, שמירת תכנים ואף הורדתם בסיום הפגישה, הם רק מעט מיכולות ה-Pano של פוליקום אשר הוצג אף הוא כחלק מסיפור הלקוח. הנקודה עליה חזר נתן מספר פעמים היא חשיבות הבנת צרכי הלקוח ושיפור מתמיד של חווית העבודה שלו באמצעות הכלים הטכנולוגיים. נתן הקפיד לענות על שאלות מעמיקות והתנהל דיון פורה שתובנותיו הן אבני היסוד לרעיונות חדשים. תובנה מרכזית היא שעולם ה-AV עובר שינוי משמעותי כאשר חלק גדול ממנו 'פולש' לתחום ה-IP, מפשט והופך אותו נגיש יותר לאנשי ה-IT, פשוט יותר לתפעול וטיפול וגמיש יותר מאי פעם.

בסיום נחלקו המשתתפים לשתי קבוצות, האחת עברה על פתרונות הקולבוריישן של CTOUCH, מסכים בגדלים שונים ברזולוציות 1080P ועד 4K, אשר כוללים גם מתקנים המאפשרים הגבהה/הנמכה, צידוד כאשר כיוונון המסך נעשה באמצעות מנועים ושלט פשוט. המסכים מאפשרים התקנת אפליקציות מגוונות ומתאימים ליישומים שונים, החל מהתחום החינוכי ועד למשרד. הקבוצה השנייה קיבלה הסברים על חלק מהמגוון העצום של חברת פלנטרוניקס בתחום האוזניות; אוזניות בחיבור USB המותאמות לשיחות וועידה, אוזניות בעלות בידוד רעשים, כיסוי מלא או חלקי של האוזן, מנגנון סינון רעשים למיקרופון אשר גורם לצד השני בשיחה לחשוב שאתם עורכים את השיחה מחדר מבודד אקוסטית ועוד.  

לא נפרדנו לפני שאורחי יום העיון קיבלו אוזניית Bluetooth איכותית מדגם Voyager של פלנטרוניקס, ורמקול Bluetooth חסין מים תוצרת BOSE.

נקסטל ופוליקום הן שילוב מנצח של ידע, יכולת וטכנולוגיות והן פתוחות לביקורי לקוחות, יועצים וחברות אינטגרציה המעוניינים לחוות בעצמם פתרונות, לדון באתגרים איתם הם מתמודדים ולקבל רעיונות.

מקצוענים 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG