Epson מציגה שני מקרני לייזר חדשים וניידים מסדרת EpiqVision, תת המותג החדש שלה לתחליפי הקרנת לייזר סטרימר לטלוויזיות, שמביאים ערך חדשנות ובעיקר חיסכון ושנים ארוכות של פעילות נטולי תחזוקה. 

תמונה - Epson

שני המקרנים החדשים נקראים EF-11  ו-EF-12 תומכים ברזולוציה של עד 1080p ומשטח הקרנה של עד 150 אינץ בבהירות של 1,000 לומנס. מלבד זאת, עם הקרנה היקפית ב-360 מעלות, אפשר להציב אותם בכל מקום בחדר ועדיין לראות את תמונה חדה וברורה. 

המקרנים מבוססים על טכנולוגיית יצירת צבע של 3LCD המאפשר להפיק צבעים בהירים יותר פי 3 מאשר בטכנולוגיות הישנות כדוגמת DLP.  מלבד זאת, הם כוללים מערכת לתיקון עיוותים בהקרנה (Keystone Correction).

Epson מבטיחה כי במצב חיסכון באנרגיה, מקורות האור של המקרן יוכלו להחזיק מעמד כ-10 שנים לפני שיהיה צורך בהחלפתם. ה-EF-12 מציע גם מספר תכונות נוספות: שני רמקולים בעוצמה של 5 וואט תוצרת ימאהה ומערכת הפעלה אנדרואיד TV המאפשרת הקרנה ממקורות שונים באמצעות Chromecast והורדה של אפליקציות נוספות מחנות האפליקציות.

אם בכל זאת תבחרו ב-EF-11, תוגבלו לרמקול מונו בודד בעוצמה של 1.5 וואט, חיבור HDMI בודד ואפשרות הקרנה אלחוטית בתקן Miracast. תקן זה עדיין מאפשר להקרין מסמארטפונים, טאבלטים, קונסולות משחק, מחשבים ועוד. על פי Epson, מדובר במודל קומפקטי במיוחד באורך של 18 ס"מ ומשקל של 1.2 קילו.

מקרן נוסף מדגם EH-LS300 שהוצג מהווה את הגרסה הפשוטה של  Epson EH-LS500 ומיועד להקרנות ביתיות. גם הוא מצויד בשני רמקולים מתוצרת ימאהה, אך כולל גם סאבוופר בעוצמה של 10 וואט. מלבד זאת הוא כולל את כל התכונות המשודרגות של ה-EF-12.

מבחינת מפרט טכני הוא תומך ברזולוציה של עד 1080p והקרנה על משטח בגודל של עד 120 אינץ במידת תאורה של 3,600 לומן, עוצמה שמספיקה להקרנה בכל חדר מואר היטב. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG