תערוכת CES הקרובה תהיה אמנם דיגיטלית/וירטואלית, אבל זה לא ימנע מהחברות הקבועות כמעט להציג את מרכולתן החדשה, וכמו תמיד, חטיבת התצוגה של LG מביאה ג'וקר, והפעם – יכולות תצוגת ה-OLED השקוף שלה ושלל האפשרויות השונות בהן ניתן להשתמש בה.

תמונה - LG

את החלק העיקרי של ההצגה יגנוב מסך 55 אינץ', שקוף כאמור, שיוצג בכמה אפשרויות שימוש, כולל עם בסיס המכיל רמקולים ורמת שקיפות גדולה עד פי ארבע מאשר בעבר.

בין התרחישים השונים שתציג החברה ניתן יהיה למצוא שילוב של מסך בגודל 55 אינץ' במסעדה לטובת הצגת מידע באופן ברור אבל כזה שעושה תיאבון, וכמובן עם האפשרות לשמור על קשר עם מי שיושב מהצד השני של השולחן. אפשר אפילו לראות כיצד השף מכין את האוכל, וזאת תוך כדי שצופים בסרטונים כדי להעביר את הזמן עד להגשה. 

תרחיש אחר יראה כיצד התצוגה יכולה להחליף חלון ברכבת, או לפחות את חלקו. בזמן שניתן לראות את הנוף החולף, במקביל אפשר לקבל מידע כזה או אחר לגבי הנסיעה, כמו מועד ההגעה, היכן להחליף רכבת ויש להניח שגם פרסומות שונות.

"תצוגה OLED שקופה היא טכנולוגיה אשר לוקחת למקסימום את היתרונות של ה OLED וניתן לעשות מה מגוון שימושים בחיי היומיום שלנו החל מחנויות, קניונים וחללי פנים אדריכליים וכלה ברכבים אוטונומיים, רכבות, רכבת תחתית וכלי טיס", אמר פארק ג'ונג-סון, סגן נשיא בכיר וראש היחידה העסקית המסחרית בחטיבת התצוגה של LG. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG