תוכנת השרת החדשה יכולה לרוץ על כל בקר דור-3 של Crestron ומאפשרת ללקוחות ואינטגרטרים לחבר מגוון רחב של מערכות Crestron לניטור ובקרה בענן בקלות ובמהירות.

SyncPro, המפתחת פתרון ענן אגנוסטי לעולמות ה-Pro AV  וה-Unifiued Collaboration הודיעה השבוע על זמינות בבטא של שרת ה-EdgePro החדש של החברה, המותאם לבקרי דור-3 של Crestron.

"אחד האתגרים הגדולים העומדים בפני אינטגרטורים ולקוחות הוא חיבור לענן של מערכות אשר הותקנו במהלך השנים האחרונות, לטובת ניטור ובקרה. במקרים רבים, חיבור של מערכות אלו דורש ביקור חוזר באתר, והתאמת התוכנה לטובת בקרה בענן. " אומר עומר ברוקשטיין, מנכ"ל SyncPro. "את תוכנת ה-Edge החדשה שלנו ניתן להתקין על כל בקר דור-3 (ובקרוב גם על בקרי דור-4) של Crestron – התוכנה תזהה באופן אוטומטי את כל ה-Devices של Crestron המחוברים לבקר, ותחבר את כולם באופן מיידי לשירות הענן של SyncPro לטובת ניטור ובקרה."

בעזרת ה-EdgePro החדש לקוחות ואינטגרטורים יכולים לנהל ולנטר מרחוק כל בקר של Crestron, וכן חלק ניכר מה-Devices המחוברים אליו – וכל זאת, בזמן מינמיאלי. בהתאם ל-Device המנוטר ויכולותיו, תתאפשר טעינת עדכון firmware, תוכנה ו-UI.

יכולת זו מצטרפת לתמיכה הקיימת של SyncPro במערכות Zoom Rooms, Crestron XiO, BrightSign, HDBaseT ועוד.

על מנת להצטרף לתוכנית הבטא של החברה, ולהתנסות בשרת ה-EdgePro החדש, יש לפנות לחברה ע"י שליחת מייל ל-joinbeta@syncpro.io.

 

אודות SyncPro
SyncPro הינו סטארטאפ ישראלי אשר הוקם ע"י עומר ברוקשטיין, לשעבר סמנכ"ל טכנולוגיות ופיתוח עסקי ב-Crestron ישראל, ובוריס דינקביץ', לשעבר היזם והמנכ"ל של חברת 500Tech. החברה מפתחת מערכת ענן (CloudOS) לניהול, ניטור והתקנה פשוטה של אמצעי IoT ממגוון יצרנים לסביבת העבודה המודרנית.

 
Share.

בעלים ויזם של קוקה אינטראקטיב - מיתוג, פתרונות ושיווק באינטרנט.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG