לפי מחקר שביצעו יחדיו אויקסה וחברת המחקר PMA מדובר בגידול של כ-20% במספר התצוגות למיקום, וזאת כש-50% מהמכירות יהיו עבור מיקומים חדשים

שוק התצוגות המסחריות עתיד בשנה הקרובה לצמוח לרוחב ולאורך במידה גדולה מאוד. כך עולה ממחקר שביצעו יחדיו אויקסה (Avixa) וחברת המחקר PMA Research. לפי המחקר, רוכשי תצוגות דיגיטליות – ולא משנה אם מדובר בתצוגות ישירות או בהקרנות – צופים לגידול של כ-20% במספר התצוגות בכל מיקום קיים. מצד שני, ובמקביל, יש צפי לגידול של כ-50% בתריסר החודשים הקרובים, עם הוספה של מסכים שטוחים ומקרנים במיקומים חדשים.

המחקר, שנושא את השם Worldwide Market for Large-Display Projects: How Buying Decisions Are Made, נועד לספק תובנות אודות האפיונים הצפויים של רוכשי התצוגות, ועל הדרכים שיובילו אותם לרכישות המסוימות שלהם. בנוסף, הוא מציג עובדה מעניינת: הגידול הצפוי יהיה גדול יחסית למרות שמחזורי החלפת הציוד ארוכים יותר כיום ולמרות שהטכנולוגיה עמידה יותר, כך שמדובר אכן בהתרחבות של הצרכים, השימושים ושל מעגל הרוכשים.

בין התובנות בדו"ח ניתן למצוא את הנתון לפיו מחצית מהמשתתפים באופן גלובלי ירכשו את התצוגות הגדולות שלהם ממקצוענים המתמחים בתחום ה-AV וה-IT; שהסיבות העיקירות לתעדוף מסכים גדולים שטוחים על פני מקרנים הן איכות התצוגה והרזולוציה; ושללקוחות יש נטייה להתמקד במותג או בתכונה מסוימת בעת שהם מקבלים את החלטות הרכישה שלהם.

"דיווח זה נועד לספק מבט מבפנים לגבי המניעים שמובילים את הלקוחות להחלטות שלהם בנוגע לרכישת טכנולוגיות תצוגה. אם אתה מבין את המטרות של הלקוחות שלך, אתה יכול להגיע לשולחן הדיונים כשאתה מוכן הרבה יותר טוב. זה אולי נראה ברור מאליו, אבל הכל בסופו של דבר מצטמצם במערכת היחסים שלך עם הלקוח, היכרות האתגרים, הצרכים ומנועי הצמיחה שלו", אמר שון ווארו, מנהל בכיר בקבוצת המודיעין שיווקי באויקסה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG