ההיקף הכספי הכולל של שוק ה-AV המקצועי יגיע ב-2024 ל-325 מיליארד דולרים. כך טוענת AVIXA ששחררה תחזיות מתוקנות בדו"ח של 2019 אודות המגמות והתחזיות בשוק ה-proAV. הדו"ח, 2019 AV Industry Outlook and Trends Analysis, מספק בכל שנה מבט גלובלי על המוצרים והשירותים שמספקת השוק, כולל כמובן תחזיות. הצפי של AVIXA לגבי 2019 עומד על היקף שוק של 247 מיליארד דולרים, כך שהיא מצפה לעליה יפה של כ-31.6%, או עליה של כ-6% ויותר בכל שנה בין 2019 ל-2024.

"אלו שעוקבים אחרי התחזיות של AVIXA ישימו לב שההערכות החדשות מראות עליה לעומת הקודמות. הקפיצה משקפת כלכלות חזקות ודרישה עבור מוצרים ושירותים חדשים. הגידול בהכנסות של שוק ה-proAV למעשה עולה על הציפיות לגידול בתוצר הגולמי הגלובלי", אמר שון ווארגו,מנהל בכיר למידע עסקי ב-AVIXA עם פרסום התחזית המעודכנת.

הדו"ח החדש אף מצביע על שינוי במיקוד ההכנסות. אזור דרום מזרח אסיה יוביל את 2019 עם הכנסות צפויות של 90.6 מיליארד דולרים וזאת לעומת 89 מיליארד דולרים ביחד בשני חלקי אמריקה. זו הפעם הראשונה בה האזור האמריקאי, וכאמור הצפוני יחד עם הדרומי, אינו מניב את ההכנסות השנתיות הגבוהות ביותר בשוק, ולהערכתה של AVIXA הפער יילך ויגדל בהתמדה ויגיע לכ-15 מיליארד דולרים עד 2024 – לטובת האזור האסייתי. זה לא אומר שהשוק האמריקאי הכולל לא ימשיך לצמוח, אלא שהוא יעשה זאת בקצב איטי יותר באופן יחסי.

באזור EMEA, כולל אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, הגידול יהיה בקצב איטי אף יותר ויעמוד על כ-4.5% לשנה עד 2024, אם כי ב-AVIXA מציינים שמדובר בגידול יחסית נאה בכלל האתגרים הכלכליים הרבים שיש באזור, לפחות בטווח הקצר.

כדי ללמוד פרטים רבים יותר על הדו"ח, לחצו כאן.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG