כ-50 מנהלי IT ומנמ"רים הגיעו למלון דן אכדיה בהרצליה, בו ערכה יצרנית ציוד ה-AV הישראלית, Kramer, כנס לקוחות שמקדם תקשורת ישירה בין הלקוחות ליצרנית

הכנס נפתח בהרצאה של מייסד ומנכ"ל החברה, ד"ר יוסי קרמר, ששיתף מעט על ההיסטוריה המרתקת של קרמר, על העתיד הטכנולוגי אליו התעשייה הולכת ואיך Kramer מתאימה את עצמה כיצרנית גלובאלית לאתגרים הרבים; רזולוציות אדירות, אוטומציות ועוד. לאחר מכן הציגו מנהלי המוצרים בחברה את התחומים עליהם הם אחראים: ניר אליזוב מנהל ה Pre-Sale, דיבר על פתרונות קצה לקצה והציג את ה"קיטים", הלא הם החבילות הייחודיות שמציעה החברה לחדרים מסוגים, גדלים וסדרי מורכבות שונים. 

יובל קרמר, מנהל מוצרי האודיו, העמיק על עולם האודיו, מערכות ה DSP  החדשות ובנוסף סקר את החזון של החברה ותוכניותיה לעתיד הקרוב בתחום זה. יעל שישפורטיש, מנהלת מוצר ה- wireless- Kramer VIA, סקרה את המוצר וההתממשקות שלו עם מערכות UC ושיתפה את האורחים על משמעות שיתוף הפעולה עם לוג'יטק שהוכרז לאחרונה.

לצד הרצאות של מנהלי המוצר נערך בכנס פאנל לקוחות, בהשתתפות אושר וחניש, אחראי תשתיות מחשוב וטכנולוגיה ברכבת ישראל; גילי צוקרמן, מנהל יחידת מערכות טכנולוגיות וראש המרכז לחדשנות בעיריית תל אביב; רועי ליברמן, מנהל מערכות מידע ומולטימדיה ב Red Hat  ויוחנן שרון, מנהל מערכות מידע בחברת הסייבר illusive. את הפאנל בו התקיים דיון של לקוחות מגוונים של Kramer בו שיתפו הלקוחות על האתגרים איתם הם מתמודדים, השילוב בין עולם ה-AV ועולם ה IT, מה חשוב בקשר עם יצרן ומהן הציפיות המדויקות ביותר מפרויקט AV, הנחה אביב רון, סמנכ"ל פיתוח עסקי ואסטרטגיה ב Kramer.

ניתן להבחין ש Kramer  נותנת דגש רב על ייצור מוצרים ופתרונות התואמים את שיטות העבודה של מחלקות ה IT; צמצום קריאות שירות למינימום וכמובן האפשרות לניהול מרחוק, בדיוק על פי מתודולוגיות עבודה של כל מחלקת IT.  

עציון שמעוני, מנהל המכירות של Kramer בישראל סיכם: "המטרה שלנו היתה להעמיק את ההיכרות עם לקוחות הקצה, וכמובן שהם יכירו אותנו וידעו שאנחנו פה בשבילם. אנחנו (אמנם) מוכרים לאינטגרטורים, אבל הקשר הישיר עם לקוחות הקצה מאוד חשוב לנו כיוון שהוא מאפשר לנו ללמד ולשתף בידע ובכך לסייע ללקוחות להבין את הצרכים שלהם ולתכנן יחד איתם את הפיתרון המדויק ביותר.
נוכחות של מנהלי המוצרים בכנס מדגישה את העובדה שמדובר ביצרן ישראלי הממוקם בארץ וזמין לרשות הלקוחות באופן שוטף ומיידי." 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG