תערוכת Infocomm, מהתערוכות הגלובליות החשובות ביותר בענף ה-AV, אמורה בינתיים להתקיים כסדרה למרות שעדיין לא ברור האם העולם יצליח להתגבר על נגיף הקורונה. התערוכה אמורה להתקיים במרכז הכנסים הראשי בלאס וגאס ביוני הקרוב כשב-13 באותו חודש יתחילו הוועידות השונות הקשורות לכנס להתנהל, וב-17 תפתח התערוכה לכלל הציבור.

באתר התערוכה ניתן למצוא הודעות שוטפות שבועיות לגבי המצב תוך התייחסות כמובן למצב הגלובלי של הנגיף, וכמובן עוד יותר למצב בארצות הברית. "ממשיכים כרגיל" הוא הסטטוס שנכתב השבוע באתר. כנסים אחרים בתחום ה-AV, אחרי ISE 2020, התבטלו או מתבטלים, ואחד האחרונים שהודיע על ביטול הוא DSE 2020.

במקביל לכך שחרר דייויד לאבוסקס מנכ"ל AVIXA, הארגון שעומד כרגיל מאחורי תערוכת Infocoom, מספר הודעות לנושאים השונים שהתעוררו בנוגע לשוק ה-proAV בגלל נגיף הקורונה. בהצהרה הוא ציין כי הארגון ממשיך לעקוב אחר ההתרחשויות ולעצות של רשויות הבריאות הציבוריות כולל ארגון הבריאות העולמי ושל המרכז למניעת ובקרת מגיפות וכדומה. בנוסף הוא סיפר כי הארגון עורך התייעצויות עם המארחים ועם השותפים השונים לניהול התערוכות השונות, ובראשון כמובן Infocomm 2020.

"מכיוון שמצב זה ממשיך להשתנות על בסיס רגע-לרגע, תהליך קבלת ההחלטות שלנו יהיה עבור כל אירוע לאירוע בפני עצמו בהקשר של כל מיקום וסביבתו והתזמון שלו. אם יהיה צורך לבטל או לשנות את האירוע או המפגש, אנו נודיע לכל המשתתפים והנוכחים ברגע שתתקבל ההחלטה", כתב לאבוסקס.

InfoComm נחשבת לתערוכת הסחר המקצועית הגדולה ביותר בצפון אמריקה בשוק ה-AV, והיא אמורה להציג בגרסת 2020 אלפי מוצרי אודיו, תקשורת אחודה, תצוגה, וידאו, בקרה, שילוט דיגיטלי, אוטומציה ביתית, אבטחה, מציאות מדומה, ואירועים חיים. ביטולה יכול להתברר כמכה לא קלה לענף.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG