מרחיק ה USB-C הייחודי שיצא לשוק לפני כשבועיים זוכה לתגובות מעולות. אלירן תורן, מנכ"ל חברת MSOLUTIONS, משתף בפרטים נוספים. 

המרחיק מצויד בארבעה פורטים מסוגUSB-A , פורט אחד של USB-C וכמובן RS-232 והרחקת אודיו. למעשה, נעשתה מחשבה מעמיקה לצרכיהם של המתקינים והאינטגרטורים ואף צוות ה IT המבקש להרחיק מצלמות, מחשב או כל הרחקה אחרת באיכות הגבוהה ביותר של העברת האות. 

סל הפתרונות של MSOLUTIONS כולל מגוון פתרונות הרחקה אבל לא רק. בחברה מאמינים שיש למוצריה ערך רב במגוון ממדים כמו יעילות הייצור המאפשר לה להיות תחרותית מאוד בממד זה, או בממד יציבות ההרחקה וההתאמה למגוון המצלמות הנמכרות היום בארץ ובעולם ומאחר ומדובר בחברה שהמוצר הראשון שלה היה טסטר שכל תפקידו לוודא את איכות הכבילה והעברת האותות, אפשר להיות רגועים שהחבורה הזו יודעת מה היא עושה. 

הייצור של המרחיק, כמו שאר מוצרי החברה, מתבצע ברעננה באמצעות המכונות הייעודיות של היצרנית שמתהדרת בשיטת Pay as you port – הלקוח יכול להזמין מוצרים שמותאמים למידותיו ולצרכיו במקום לשלם על מוצרים עמוסי מעגלים ומחברים בהם אין לו כל שימוש, מה שמסתכם בחיסכון של עשרות אחוזים עבור חברת האינטגרציה וכמובן עבור הלקוח הסופי.

לדברי תורן "מעבד פנימי הממוקם מאחורי ה USBC controller יודע להתמודד עם רוחב פס גדול/עודף ולהעביר את התמונה לצד השני ללא דחיסה ועם אפס Latency". 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG