לעודד שיתוף מחשבות ורעיונות – DuoBoard החדש (תמונה: BenQ)

 

BenQ הכריזה על פתרון תצוגה חכם, חדש ואינטראקטיבי עבור חדרי ישיבות מודרניים. (DuoBoard (CP8601K הוא פתרון בשיטת הכל כלול, שמטרתו לפי החברה לקדם העברת מידע והעמקת שיתוף הפעולה בין המשתתפים בישיבה, ובמקביל לספק פתרון מלא ואיכותי במיוחד.

ה DuoBoard מגיע עם תצוגה בגודל של 86 אינץ' ברזולוציית 4K עם פאנל תומך מגע, שגם מלווה בעט אלקטרוני מתאים, ועם חבילת +Collaboration שמביאה אל המשרד מערך של יכולות חכמות שמטרתן לשפר את היעילות בכל פגישה.

בין היכולות שמציע הפתרון ניתן למנות את האפשרות לחבר שני מסכי DuoBoards אחד לשני כדי לאפשר יותר מקום לשיתוף פעולה עם שטח עבודה גדול ורציף. אפשרות אחרת, המכונה Duo Windows, מאפשרת לחלק תצוגה אחת של DuoBoard כך ששני יישומים ירוצו זה לצד זה כדי לחזק את זרימת המידע בין שתי האפליקציות השונות וכדי לאפשר עבודה בריבוי משימות. בנוסף מאפשרת המערכת להריץ בו זמנית שתי מערכות הפעלה בין מערכות ההפעלה השונות- אנדרואיד, iOS ,Windows ו-macOS, וכן היא יכולה לשמש כלוח לבן עם מערכת מבוססת ענן אליו יכולים להצטרף משתמשים מרחוק כדי להוסיף רעיונות לזרימת העבודה.

בנוסף שילבה BenQ בפתרון החדש מצלמת רשת שמלווה במערך מיקרופונים התומך בהפחתת רעשים וביטול הדהוד, כדי לערוך ועידות וידאו באיכות גבוהה, והכל נגיש להתחלת ישיבה בלחיצה בודדת.

"ה DuoBoard משלב את כל הטכנולוגיות הנדרשות בדרך כלל בסביבה בה מקיימים פגישות. הוא משתלב בנוחות במקום התצוגה הנוכחית, הלוח החכם ומערך שיחות הווידאו הקיימים. עם התקן אחד בלבד יכולים המשתמשים לקדם את היצירתיות, המעורבות והסינרגיה באופן חסר תקדים", אמר קונווי לי, נשיא BenQ.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG