מחברים ל-HDMI בצד אחד ואז בשני, וכשמוכנים לפעולה לוחצים על הכפתור (תמונה: Optoma)

 

אופטומה (Optoma) הכריזה על QuickCast Pro-4K, התקן קל לשימוש שמהווה למעשה מערכת שלמה להקרנת תכנים באופן אלחוטי, ובלחיצת כפתור בודדת.

ההתקן החדש אינו זקוק להתקנות תוכנה או אפליקציות כדי לתפקד וכדי לאפשר למשתמש להציג תכנים ברזולוציות של עד 4K, כשכל מה שצריך זה שיטת 'חבר והפעל' בשני הקצוות: חיבור המשדר בצד אחד וחיבור המקלט בצד שני אל התצוגה, ולא משנה באיזו סביבת מצגות מדובר: חדר ישיבות, כיתת לימוד או אולם. כמובן שהפתרון תומך במגוון סוגי התוכן – ממסמכים ועד סרטים ומצגות.

ה QuickCast Pro-4K מכיל סוללה פנימית המספקת זמן עבודה של עד 6 שעות ללא טעינה. החיבור מתבצע בכל אחד מהקצוות באמצעות מחבר HDMI, והעברת התכנים היא אלחוטית באמצעות שימוש בתקן WiFi 820.11ac בטכנולוגיית MIMO ובתדר 5 גיגה-הרץ בכדי להבטיח את יציבות האות המועבר, כשניתן לקשר את שתי היחידות במרחק של עד עשרה מטרים.

"כחברה מובילה בתצוגות 4K UHD זה היה אך טבעי לנו לפתח מערכת תצוגה המאפשרת למשתמשים לשדר בקלות תכני 4K UHD באופן אלחוטי. תצוגת 4K UHD יכולה להיות טובה ברמה שמגיעה עד לרמת התוכן שמועבר אליה, ועם QuickCast Pro-4K המשתמשים יכולים להבטיח שהתוכן ב-4K שנראה נהדר יגיע לתצוגה בפשטות ובאופן חלק", אמר בריאן סוטו, ממנהלי המוצר בחברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG