אפסון תציג בכנס Infocomm 2018 שורה ארוכה של פתרונות חדשים בתחום ההקרנה, כולל מה שלפי החברה מתואר כמקרן ה-3LCD הראשון בתאורת 12,000 לומן שמציע רזולוציה טבעית של 4K

EPSON LightScene

בנוס,  תציג החברה בדוכן התערוכה, שתמשך בין ה-6 ל-8 ביוני, את המשקפיים החכמות שלה Moverio, אותם היא מייעדת גם לשימושים עסקיים.

אפסון היא היצרנית הראשונה המשלבת פאנלי 3LCD אנאורגניים עם 'גלגלי' זרחן אנאורגני, כדי להשיג רמה גבוהה במיוחד של בהירות. לפי החברה המהלך אפשר לה להציע כיום פתרונות תאורה מבוססי לייזר למקרנים המסוגלים לספק עבודה של 20,000 שעות עם תחזוקה מינימלית, לצד איכות צבע גבוהה ומדויקת במיוחד.

החברה גם מתכוונת להציג בתערוכה את קטגורית המקרנים החדשה שלה- ה LightScene, אשר מיועדת בעיקר לאתרים בהם יש דרישה לתאורה מודגשת כמו שלטי פרסום וכן מיצגי אומנות דיגיטלית מודרנית, עם תאורה שמכוונת במקביל אל התצוגה עצמה וכן אל עצמים דינמיים במטרה להגביר את חוויית הצפייה.

"אינפוקום היא תערוכה חשובה עבור אפסון מכיוון שהיא מביאה קהל מכל רחבי העולם. מדובר באירוע נהדר להציג את טכנולוגיות התצוגה המתקדמות שלנו, כולל המקרנים הקשיחים המיועדים לשימוש באתרים גדולים ומספקים דרכים חדשות לעורר השראה בקהל", אמר ריצ'רד מילר, מנהל תחום המקרנים המסחריים והמשקפיים החכמות באפסון אמריקה.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG