שיחות נכנסות ויוצאות, שיחות טלפוניה או VoIP, וגם היסטוריית שיחות והכל במכשיר אחד אינטואיטיבי לשימוש והתחברות

Touch-Panel Controller הוא בקר שקל לחבר לרשת CONVERGE Pro 2 (תמונה: ClearOne)

 

ניהול שיחות ועידה אמור להתבצע באופן אינטואיטיבי ולספק גמישות תפעולית. זה הבסיס שעמד בתכנון של לוח הבקרה מבית קליר-וואן (ClearOne) כחלק מפתרון שיתוף הפעולה CONVERGE Pro 2 של החברה.

הבקר מציע מסך מגע ברזולוציה של 1,280×800 פיקסלים שבאמצעותו ניתן לנהל את שיחות הוועידה הקוליות, כולל ניהול אנשי קשר וכן ניתוב שיחות נכנסות ויוצאות, לא משנה אם מדובר בשיחה שמבוצעת באמצעות VoIP או באמצעות טלפוניה מסורתית יותר.

מעבר לתפעול הקל והאינטואיטיבי של לוח הבקרה, הוא מציע גם גמישות בהיבט של החיבור לרשת כדי לאפשר ידידותיות לאינטגרטורים. אפשר להניח אותו על השולחן כדי להשתמש בו כמו בטאבלט רגיל, אפשר להצמיד אותו לקיר ואפשר גם להצמיד אותו להתקן VESA, כך שהוא ניתן לשילוב בכל מרחב בו מבצעים שיחות ועידה, מחדרי ישיבות, דרך מתחמי התוועדות ועד אולמות הרצאה.

הבקר גם מציע דרכים שונות להתחבר לרשת. אפשר להשתמש בחיבור אתרנט' סטנדרטי, ביציאת ה-RS232 שלו מאחור, או בכלל להתחבר לרשת באמצעות חיבור WiFi שאפשר לשפר את איכותו בעזרת אנטרנט שניתן להרכיב בחלק האחורי של הבקר. אפילו בהיבט של אספקת החשמל יש גמישות, ובחירה בין רשת חשמלית או ל-PoE.

לפרטים מלאים לחצו כאן.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG