להגדיל את מרחב ההשפעה של השלט הדיגיטלי עם Carry2Mbile (תמונה: 22Miles)

 

22 מיילס (22Miles), חברה המתמחה בפתרונות שילוט דיגטלי, הכריזה על Carry2Mobile, פתרון המאפשר להעביר תכנים משלטים דיגטליים למסכי הטלפונים החכמים של העוברים ושבים אשר יוכלו לראות את התכנים הללו גם תוך כדי תנועה.

לפי החברה, הפתרון משתמש בטכנולוגיית HTML5 כדי להעביר את התוכן, ולא משנה אם מדובר במידע שיווקי או הכוונתי, ללא שימוש באפליקציה ועם זאת, עם כמה אלמנטים אינטראקטיביים שמטרתם להגביר את המעורבות של הלקוח וכמובן לשפר את אחוזי היעילות של המסר.

לפי החברה באמצעות מעטפת מותאמת יכול Carry2Mobile לעבוד עם רוב נגני המדיה בשוק, כולל BrightSign, כולל פתרונות SOC וגם עם פתרונות המבוססים על Chrome. הפלטפרומה נגישה לשימוש באמצעות קודים מבוססי QR, טקסט בהתאמה אישית וטכנולוגיות דומות אחרות. ב-22 מיילס מספרים בנוסף כי מדובר בפתרון שיכול לשרת כמה משתמשים בו זמנית – ולטענתה מדובר באחד ההבדלים הבולטים מול פתרונות אחרים בשוק שיכולים לספק שירות לנקודת קצה אחת בלבד בנקודת זמן נתונה. הפתרון גם מציע יכולות אנליטיות כולל אפשרות להתחברות ל-Google Analytics.

"הפוטנציאל להגדיל עוד יותר את המעורבות הדיגיטלית של הצרכנים בחנויות קמעונאיות חכמות, במוסדות אירוח ובתחום החינוך – בכך שמאפשרים לכל התכנים של השילוט הדיגיטלי להיות מוצגים תוך כדי תנועה באמצעות קישור ממשק פשוט – יוביל לשיפור חוויית המשתמש כולה. ויותר מכך, חברות יכולות להשתמש בתכנים ממותגים ומקומיים כדי להפוך את החוויות הללו לאישיות יותר ומדויקות יותר למיקום בו נמצאים כדי להניע החזר גבוה על ההשקעה", אמר תומר מן, סגן נשיא בכיר למכירות גלובליות בחברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG