כנראה שאין כאן אחד שלא מכיר את חברת סאפ (SAP) בצורה כזו או אחרת, אחרי הכל מדובר באחת החברות הגדולות בעולם, ופתרונותיה הם חלק מההתנהלות היומיומית של עשרות אלפי ארגונים בעולם. גם בישראל ישנה נוכחות גדולה של החברה, ואחד המהלכים המיוחדים שלה היתה הבחירה להקים את משרדיה ברעננה על שטח הנמצא בבעלותה, זאת בניגוד למדיניות הגלובאלית בחברה שכמעט תמיד העדיפה לשכור משרדים

תמונות בכתבה - עוזי פורת

אחד מהאתגרים החשובים בהקמת המבנה היו דווקא פתרונות הקשורים למיתוג ה-AV, השליטה והבקרה. לצורך משימה זו נבחרה חברת קרסטרון (Crestron) שבעצמה מותג בינלאומי מוביל בתחומו. 

"כאשר ניגשנו לתכנן את המבנה החדש ברעננה, בחנו מגוון רחב מאוד של טכנולוגיות. היה לנו חשוב מאוד לאפשר לעובדי החברה סביבת עבודה מודרנית וחדשנית, אשר תתמוך במגוון הטכנולוגיות העכשוויות, אולם תאפשר לנו גם להמשיך ולהתפתח בעתיד ולאמץ טכנולוגיות חדישות כאשר אלו תהיינה זמינות. בין יתר הספקים פגשנו את צוות קרסטרון ישראל ומצאנו שהפתרונות של קרסטרון הם הטובים והמתאימים ביותר לצרכינו, אבל חשוב מכך – מצאנו שותף אמיתי לתהליך, שתמך וליווה אותנו טרם הפרויקט, ולכל אורכו. אני סמוך ובטוח ששיתוף הפעולה שלנו עם קרסטרון אשר מתקיים בכל העולם ימשיך ואף יתרחב." כך מסר עפר טננבוים, מנהל הפרויקטים בחברת סאפ.

חברת קרסטרון לא איכזבה, החל מהשלב הראשון שכלל חלוקה ותכנון לסוגי החדרים השונים בפרויקט; חדרים קטנים, בינוניים, חדרי UC וחדרי ישיבות גדולים מבוססי מערכת All in One, בנוסף לאודיטוריום מרשים, המהווים חלק מרשימת הפתרונות שהוטמעו. כפי שנוהגת החברה בכל הפרויקטים שלה, גם כאן אופיינה חווית משתמש אחידה, המבוססת על פתרונות קרסטרון. גם בניין המשרדים עצמו, המתפרש על פני 15,000 מ"ר, זכה למתחם חדשני ומתקדם תוצרת קרסטרון. את הפרוייקט ביצעה חברת ד.מ. מקבוצת אפקון.

חוויה אדריכלית טכנולוגית

קומת הקרקע במבנה מתבססת על שילוב של שתי חוויות מנצחות – אדריכלית וטכנולוגית, ותוכננה לתת מענה לכל צורך הקשור לעובדי החברה או מבקריה הרבים. הדבר התאפשר גם באמצעות יצירת מרכז לקוחות חוויתי בשיתוף חברת Breeze Creative, אשר כולל חדר לשיחות ועידה מבוססות וידאו עבור אורחי החברה, אודיטוריום המשמש לאירוח ולאירועים, וחלל הדגמות מרשים שמאפשר לעובדי החברה להדגים ולהמחיש את המערכות השונות שלה בצורה אינטראקטיבית ללקוחות פוטנציאליים וקיימים.

בסופו של דבר, העבודה הקשה השתלמה וכעת נציגות חברת סאפ בישראל נהנית מסביבת עבודה מודרנית המבוססת על טכנולוגיה מתקדמת וחווית שימוש אחידה וייחודית, לצד תוספות משמעותיות כמו חיסכון במשאבים, שיפור שיטות העבודה וכמובן העלאת התפוקה. 

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG