Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום רביעי, דצמבר 3
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית מי הזיז את המצלמה שלי ?
    וידאו קונפרנס

    מי הזיז את המצלמה שלי ?

    דותן שובלBy דותן שובל26 באוקטובר 2020Updated:26 באוקטובר 2020אין תגובות3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    התפישות השונות לגבי השימוש בוידאו ארגוני שונות משמעותית מארגון לארגון. איך זה יכול להיות? איך יתכן שארגונים מסוימים מבינים את הכלי הזה, לומדים ומתאמנים להשיג ממנו את המרב בעוד שאחרים מתייחסים אליו כאופנה חולפת? ראיון מיוחד עם ניר רונן, מנכ"ל ועידן פתרונות קונפרנסינג מקבוצת סלקום

    שמתם לב שהעולם הפך להיות 'סלחן' לוידאו בהיבטים מסוימים ? הרי מי היה מאמין שנקיים ראיונות וידאו באופן שוטף מול מנהלי ארגונים עד לפני מספר חודשים? אחרי הכל, הרעיון הוא שוידאו חייב להיות ערוך פיקס, מדוד ומדויק. זה אכן נכון במקרים מסוימים אבל נראה שיש שני עולמות מקבילים (ומבלבלים) שבהחלט נפגשים מפעם לפעם.  

    עולם הפרסום שעושה שימוש ב'מיקרו תוכן' מהיר וסקסי, בו מותגים מעבירים כמה שיותר חוויה בכמה שפחות זמן בתוך עריכת וידאו מושקעת עם מוסיקה תואמת, הוא עולם שפונה לרגשות מאוד מסויימים שלנו ותפקידו לייצר הנעה לפעולה. מותגים מובילים הממוצבים גבוה בדעת הקהל יעשו שימוש בסרטון של מספר שניות שיביא לעוד מעורבות ועוד לייקים וכמובן עוד מכירות.  

    אבל יש עוד עולם, והוא העולם של 'מאחורי הקלעים'. זהו עולם של ידע מעמיק יותר שבו יש צורך לספר מי אתם, מה אתם עושים ואיך אתם עושים את זה. זהו פרסום 'עמוק' יותר וכמובן ארוך יותר כאשר משתמשים בוידאו. שמתי לב שפעמים רבות הסרטונים האלה רחוקים מלהיות מושלמים ונראה שהעולם הפך להיות סלחן יותר ל'איך' וממוקד יותר ב'מה' כאשר מדובר בוידאו של יותר מדקה, וזה בדיוק הקשר לוידאו קונפרנס הארגוני שלכם!   

    תקופה הקורונה דחסה אבולוציה ארוכת שנים בשבועות וחודשים. וידאו הפך להיות כלי בסיסי בניהול השגרות של צוותי הארגון מול המשימות והיעדים ולכן ארגונים אשר מתפנים להגדיר את הסטנדרטים שלהם למימושי וידאו משיגים הרבה יותר. התובנה שעברה לי בראש בתום השיחה הזו היא שכל ארגון צריך לשאול את עצמו – איך אנחנו עומדים לגדל את הילד החדש בארגון שנקרא 'וידאו קונפרנס'? 

    דיברנו על הסגר השני, על איך הארגון הישראלי חווה אותו, איך הוא מקבל החלטות לגבי מימושי וידאו ומיהם אנשי הקשר החדשים בארגון לתחום הוידאו קונפרנס? ספוילר – לא רק אנשי ה IT אלא גם גורמי ה HR. 

    ועידן היא "קניון" של פתרונות VC המאפשרת ללקוח הסופי לבחור ולהתאים חומרה ותוכנה למנעד רחב של צרכים, בין אם בענן או On Prem, ברמות שונות של אבטחת מידע ועוד פרמטרים המשתנים מארגן לארגון. ניר משתף בקריטריונים שאמורים להיות חלק מאפיון הצרכים של כל ארגון כמו מהי חשיבות איכות הוידאו והשמע, האם יכולות AI, כגון מסגור תמונה אוטומטי ומעקב אחרי הדובר, יכולות לעשות שינוי משמעותי בחווית הפגישה, וכמובן האם ואיך כדאי להתבונן בתכונות ובאפקטים השונים המתווספים על בסיס יומי לכלי שהולך גם הוא לכיוון של "שפת" האפליקציות המוכרות. 

    אם אתם עובדים באותם ארגונים בהם תרבות הוידאו רווחת כבר שנים רבות, כנראה שתתקשו להבין את המצוקה והזעזוע שעוברים הארגונים שלא נמצאים שם. עבורם זה בדיוק הזמן להגדיר את זהות הוידאו הארגונית! 

    וידאו קונפרנס ניר רונן
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleמחקר מקיף של HPE Aruba על השפעת הקורונה על ה- IT מגלה: גידול של 41% באימוץ שרותי תקשורת במודל Network as a Service
    Next Article ממציאה את חוקי המשחק – פתרון הסימולציה של IVS-TEC
    דותן שובל

    מאמרים אחרונים

    הונאות בקרב מבוגרים – ESET מציגה איך ההאקרים מנצלים בדידות ופערי ידע טכנולוגיים

    קרא עוד

    פלטפורמת הלינוקס של רד האט מספקת חוויה משופרת ל-GPUs של AMD, אינטל ואנבידיה

    קרא עוד

    גאווה ישראלית: סטארט-אפ המד-טק הישראלי Nanose Medical זכה במקום הראשון לחדשנות בתחום הבריאות בכנס MEDICA היוקרתי

    קרא עוד

    ענקית הפינטק INTUIT חתמה על עסקה של יותר מ-100 מיליון דולר עם OpenAI: מוצרי החברה יפעלו בתוך ChatGPT

    קרא עוד

    רדט חתמה על הסכם לייצוג והפצת כלל הפתרונות של  יצרנית ציוד הבדיקה והאנליזה Tektronix

    קרא עוד

    קרן מכבי משדרגת את שירותי הרווחה לאוכלוסיות מוחלשות עם מערכת CRM מתקדמת מבית אברא

    קרא עוד

    הנה מה שכדאי לדעת על ה-Poly Studio V52 ומה לקחת בחשבון לפני הצטיידות 

    קרא עוד

    לעשות לייק ולגנוב את האשראי -ESET  מזהירה מפני הונאות פיננסיות מבוססות AI ברשתות החברתיות

    קרא עוד

    NVIDIA מרחיבה את מרכז הפיתוח בבאר שבע פי שלושה ותגייס מאות עובדים בדרום

    קרא עוד

    החדר שומע אותך טוב יותר- הכירו את HP Poly Studio A2

    קרא עוד

    שיפסיקו לסובב אתכם – הנה מה שחשוב כשמחליטים על מצלמת PTZ

    קרא עוד

    חביבת הקהל – זום מככבת בדו״ח גרטנר לשנת 2025

    קרא עוד

    כך תהפכו את חדרי הישיבות לחכמים, פשוטים ויעילים יותר עם המסכים של סמסונג

    קרא עוד

    Humly משדרגת את סביבת העבודה: מוסיפה תמיכה חכמה בחיישנים ויכולות אנליטיקה מתקדמות

    קרא עוד

    Philips  משיקה את-  Evnia 25M2N5200U מסך חדש לגיימינג תחרותי

    קרא עוד

    סכנה ברשת: פערי אבטחה מעצימים את סכנות הסייבר המאיימות על רשתות דור 5

    קרא עוד

    HPE מציגה הרחבה לפתרון ניהול הרשת וענן פרטי וירטואלי חדש 

    קרא עוד

    המקרנים של Barco בחוזה מהסרטים

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.