Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שישי, דצמבר 5
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית LG רוכשת את Athom ההולנדית כדי לקדם את עסקי הבית החכם התומכים בבינה מלאכותית
    מיזוגים ורכישות

    LG רוכשת את Athom ההולנדית כדי לקדם את עסקי הבית החכם התומכים בבינה מלאכותית

    מערכת AVMASTERBy מערכת AVMASTER18 ביולי 2024אין תגובות4 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email
    קרדיט תמונה - LG

    מערכות 'Homey' של Athom בשילוב LG ThinQ AI תאפשרנה לקבל תובנות מעמיקות יותר על אורח החיים ודפוסי השימוש של הלקוחות ולקדם עסקים ושירותים 

    LG Electronics (LG) רכשה 80% ממניות Athom, חברת פלטפורמת בית חכם שבסיסה בעיר אנסחדה, בהולנד. ההסכם כולל תוכניות לרכוש את 20 האחוזים הנותרים בשלוש השנים הקרובות. מהלך אסטרטגי זה נועד לשפר את יכולות הקישוריות של LG בסביבת מערכות בית חכם פתוח. שילוב היכולות של Athom עם טכנולוגיית ה-Faffectionate Intelligence של LG, מיועד להציב את LG  כמובילה בתחום החדשנות הביתית המבוססת על בינה מלאכותית. 

    LG מתכננת לשלב את הקישוריות הנרחבת של Athom – המקשרת אלפי מכשירים, חיישנים והתקני תאורה – עם פלטפורמת LG ThinQ הגנרטיבית, התומכת בבינה מלאכותית. שילוב זה נועד ליצור בית מגורים משולב בינה מלאכותית המספק פתרונות אופטימליים, באמצעות הבנה מעמיקה יותר של הלקוח. בינה מלאכותית גנרטיבית, תנהל מכשירים ביתיים ומכשירי IoT כדי ליצור סביבה מותאמת אישית להעדפותיהם. 

    LG צופה להרחיב את חווית הלקוח המובחנת של בתי AI למרחבים נוספים בהם מבלים הלקוחות את זמנם, כגון חללים מסחריים וסביבות ניידות, תוך מימוש הרעיון של מרחב אינטליגנטי'.

    Athom משווקת את רכזת הבית החכם 'Homey', שמתחברת למכשירי חשמל ביתיים ומכשירי IoT, ומציעה גם שירותי מנוי בענן. 'Homey', שהושקה ב-2014, התרחבה בעיקר באירופה בעשור האחרון, וצברה בסיס לקוחות נאמן של מאות אלפי משתמשים. החל משנת 2023, מכשירי Homey זמינים באוסטרליה, סינגפור, ארה"ב וקנדה, בנוסף לאירופה.

    Athom פיתחה רכזת ?? ומערכת הפעלה משלה המיועדת ליצור מערכת אקולוגית עצמאית של בית חכם. מוצר הדגל שלה, Homey Pro, יכול להתחבר ליותר מ-50,000 מכשירים ותומך בשיטות חיבור שונות, כולל Wi-Fi, Bluetooth, Z-Wave, Matter ו-Thread, מה שהופך אותו לרב תכליתי ופתוח.

    חנות האפליקציות Homey, המנוהלת על ידי Athom, מציעה כ-1,000 יישומים לחיבור ושליטה במכשירים ביתיים של מותגים כמו Philips Hue ואיקאה. רבים מהיישומים הללו מבוססים על שותפויות רשמיות, לצד מספר רב של אפליקציות שפותחו על ידי קהילת Homey. קהילה זו של מפתחים תורמת באופן פעיל לפלטפורמה הפתוחה של Athom, ומרחיבה ללא הרף את מגוון המותגים והמכשירים אותם ניתן לחבר לרכזת. משתמשים יכולים ליצור בקלות סביבת בית חכם על ידי הורדת אפליקציות מהחנות וקישור המכשירים שלהם.

    LG חותרת לשפר משמעותית את אפשרויות ההרחבה והמידרוג הנדרשים להטמעת בתי AI, במטרה להציג את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה בתחום הזה. השיפור הבא יושג על ידי שילוב טכנולוגיית הבית החכם של פלטפורמת LG ThinQ עם המערכת האקולוגית הפתוחה של Athom וקישוריות למכשירי IoT. הרכישה של Athom ראויה לציון מיוחד, שכן היא תאפשר ל-LG לשלב מכשירים ושירותים של צד שלישי בסביבה האקוליגית שלה. אינטגרציה זו תספק ל-LG תובנות מעמיקות יותר לגבי דפוסי השימוש של הלקוחות ותזרז את אספקת השירותים המותאמים אישית.

    לדברי יונג קי-היון, סגן נשיא בכיר וראש מרכז עסקי הפלטפורמה של LG, "הרכישה של Athom היא אבן יסוד לעיסוק שלנו בבינה מלאכותית. מינוף הסינרגיה בין שתי החברות, ירחיב את שירותי הסביבה האקולוגית הפתוחים ושירותי האינטגרציה החיצונית שלנו, במטרה לספק ללקוחות חוויות מגוונות ורב-ממדיות יותר". 

    גם לאחר הרכישה, תמשיך Athom לפעול באופן עצמאי, תוך שמירה על פעילותה העסקית והמיתוג הייחודי לה. אסטרטגיה זו נועדה למקסם את פוטנציאל הצמיחה והחוזקות הייחודיות של Athom תוך טיפוח סינרגיות עסקיות, יכולות מחקר ופיתוח וניצול פלטפורמות. 

    הצגת בית הבינה המלאכותית של LG, המשלבת את פלטפורמת הבית החכם הפתוח של Athom עם טכנולוגיית בינה מלאכותית משלה, מדגישה את המחויבות של LG לעבור מעסק ממוקד חומרה לעסק מבוסס תוכנה. בשנת 2021, הרחיבה LG את עסקי הטלוויזיה שלה מחומרה לתוכנה באמצעות כניסה לשוק פלטפורמות הטלוויזיה עם פלטפורמת ה-webOS שלה. כדי לתמוך בשינוי זה, רכשה LG את Alphonso, חברת טכנולוגיה גלובלית מבוססת אמריקאית המתמחה במדיה בטלוויזיה, למידת מכונה וניתוח ביג-דאטה. אלפונסו פועלת כעת כ-LG Ad Solutions, מרכיב ליבה בעסקי התוכן והשירותים של webOS. 

    LG שואפת ליצור קשרים רציפים עם לקוחות באמצעות מכשירים רבים המחוברים לבית מבוסס הבינה המלאכותית, ובסופו של דבר להפוך ל'חברת פתרונות חכמים לחיים' המספקת ערך מוסף. 

    חברת מחקרי השוק TechNavio, מעריכה כי השוק העולמי למערכות בית חכם צפוי לצמוח מ-81.2 מיליארד דולר ב-2023 ל-260.24 מיליארד דולר עד 2028, עם קצב צמיחה שנתי ממוצע של 26.23 אחוזים. 

    לדברי ויליאם צ'ו, מנכ"ל LG Electronics, "חברת LG מתפתחת לחברת פתרונות חלל אינטליגנטיים המחברת ומרחיבה חוויות בחללי מגורים שונים. נמשיך לבצע השקעות אסטרטגיות כדי לשנות את הפרדיגמה העסקית שלנו, כפי שמעידה הכניסות הרצופות שלנו לשירותים ופתרונות מבוססי פלטפורמה כגון פלטפורמת הפרסום webOS ו-AI home".

    LG רכישה
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleהאם זהו המסך הגדול ביותר במזרח התיכון?
    Next Article לקראת הסלון האווירי בפארנבורו 2024: התאומים הוירטואליים, חוויות יצירתיות ומציאות רבודה
    Avatar photo
    מערכת AVMASTER

    מאמרים אחרונים

    Biamp רוכשת את הקניין הרוחני והמותגים של ClearOne: מהלך שמחזק את אחיזתה בשוק האודיו-וידאו המקצועי

    קרא עוד

    LG משנה את חוקי המשחק בפרסום דיגיטלי עם פלטפורמת DOOH Ads בענן

    קרא עוד

    צעד חכם? Hall Technologies רכשה את Atlona

    קרא עוד

    LG פורצת דרך בחינוך: בינה מלאכותית ומסכים חכמים משנים את הכיתה

    קרא עוד

    מדוע ענקית האינטגרציה נרכשה ומה זה אומר על התחום כולו?

    קרא עוד

    LG 75XF3P: מסך חוץ עוצמתי במיוחד עם נראות מקסימלית גם באור שמש ישיר

    קרא עוד

    ועכשיו לחלק האומנותי: LG Media Art

    קרא עוד

    הדור השני של הקיוסקים של LG עשה את הופעת הבכורה שלו ב-ISE 2025

    קרא עוד

    ענקית המחשוב IBM השלימה את רכישת HashiCorp  ב-6.4 מיליארד דולר, ועל כוונתה לרכוש את DataStax

    קרא עוד

    המסך שמתאים את עצמו אליך בקלות:LG משיקה את הדגם החדש של ה- LG MyView Smart Monitor בישראל

    קרא עוד

    LG מכריזה על קבלת אישור תקינה לשבב ה-MCU, השבב הראשון שפיתחה עצמאית

    קרא עוד

    ‏פתרונות מתקדמים לתחום הפרסום המסחרי של LG הוצגו ב ISE בברצלונה

    קרא עוד

    מהצ'ק אין ועד החדר – הכל דיגיטLG. המהפך במלון Charlotte Marriott City היוקרתי

    קרא עוד

    לימודים גבוהים בסטנדרטים גבוהים – LG מלווה את התואר הבא שלכם

    קרא עוד

    LG מרחיבה את יכולות אבטחת הסייבר שלה עם הסמכה לבדיקות סייבר IoT של KOLAS

    קרא עוד

    מקדם חדשנות בתחום הרכב: נשיא חברת פתרונות הרכב של LG זוכה בפרס החדשנות SDV של MotorTrend לשנת 2025

    קרא עוד

    מרוב עצים לא רואים את השלט

    קרא עוד

    LG מציגה בתערוכת CES 2025 את החידושים האחרונים שלה המבוססים על "אינטליגנציה רגשית"

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.