Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שני, דצמבר 1
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית הבית החדש של המותג המוביל בעולם האודיו – Shure מצטרפת לסל המבטיח של בנדא
    אודיו

    הבית החדש של המותג המוביל בעולם האודיו – Shure מצטרפת לסל המבטיח של בנדא

    דותן שובלBy דותן שובל26 בדצמבר 2024אין תגובות3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email
    גיא אבן חן. קרדיט - יח"צ

    יהיה מיותר להציג את המותג Shure, הוא מוכר לכל מי שעושה שימוש בתחום הפודקאסטים הפורח, חדרי ישיבות, אולפני הקלטות והופעות חיות, גם אם הוא מהצד המאזין. כן, מדובר במותג שהמציא את הופעת המיקרופון כשותף מלא בפריים בשביל שלא יהיה רגע משעמם. 

    וזה לא נגמר שם, ישנן גם יחידות כמו של גארי מ rAVe Agency, מיקרופון המשלים את הלוק בדיוק בצבעי המותג, במילים פשוטות – אודיו בכל הצבעים.  אבל לא הכל היה ורוד וסגול. המסע של בנדא להוספת המותג הנחשק לסל המותגים אותו היא מפיצה בישראל, ארך 7 שנים !  

    גיא אבן חן מחברת בנדא, מי שליווה את התהליך מתחילתו: "ההחלטה להפיץ את Shure נבעה מהבנה של מגמות השוק. בשנים האחרונות נרשמה עלייה בדרישה לפתרונות אודיו איכותיים, במיוחד בתחומי הפודקאסט, הסטרימינג וחדרי הישיבות. חברת בנדא מייבאת מותגים מובילים כמו Logitech, ViewSonic ו-Aten ומבחינתנו הכי טבעי ש- Shure תשולב בסל המותגים שלנו על מנת לספק מענה שלם יותר לצרכי השוק.

    תהליך של הכנסת מותג לסל לא צריכה לקחת שנים רבות כל כך אבל בנדא לא מרשה לעצמה להתפשר על שום שלב לאורך כל שרשרת האספקה, תוך התבוננות הדדית ויעילה הן עבורה והן עבור המותג, ולראייה כל המותגים שבנדא מפיצה נמצאים בסל לאורך שנים ארוכות ונהנים משותפות מקומית מלאה שמעט מאוד יבואניות-מפיצות מסוגלות לספק".

    גארי קיי. תמונה מתוך יוטיוב של rAVe Agency

    אבן חן: "שׁוּר (Shure) שהוקמה בשנת 1925, היא מותג-על גלובלי שתציין השנה  מאה שנים להיווסדה. המוצרים שלה, כמו המיקרופון האייקוני SM58, מייצגים איכות, עמידות וחדשנות והיא אינה קופאת על השמרים וממשיכה להוביל את התעשייה באמצעות מחקר מתמיד ופיתוח טכנולוגיות פורצות דרך.

    הוספת המותג מחזקת משמעותית את הפעילות של בנדא בשני תחומים עיקריים:

    • B2C: הצעת פתרונות אודיו איכותיים ליוצרי תוכן, מוזיקאים, ואנשים פרטיים המחפשים ציוד מקצועי.
    • B2B: הרחבת פתרונות האודיו לחברות וארגונים עם מערכות מתקדמות לחדרי ישיבות ותקשורת עסקית.

    בנוסף, שילוב Shure לצד מותגי בנדא מאפשר ללקוחות לרכוש את כל הציוד הנדרש לחדרי ישיבות במקום אחד – פתרון משולב ומלא.

    אבן חן: "בנדא מתכננת להשקיע ולהרחיב את פעילות Shure בישראל באמצעות מספר צעדים: הגברת חשיפת המותג בקרב קהל מקצועי ופרטי, יצירת שיתופי פעולה חדשים עבודה עם מוזיקאים, יוצרי תוכן ומובילי דעה שיחשפו את היכולות של Shure לקהלים רחבים. וכמובן תמיכה טכנית ושירות לקוחות. אנחנו מספקים מעטפת שירות ברמה גבוהה שתשפר את חוויית הלקוח ותעצים את השימוש במוצרים". 

    אז אם אתם… 

    פודקאסטרים והפקת תוכן– מיקרופונים כמו ה-SM7B הפכו לסטנדרט בזכות איכות הסאונד המעולה והעיצוב הקלאסי והנוח.

    מוזיקאים מקצועיים השואפים לרמה של אולפן– שור מספקת מגוון רחב של מיקרופונים המשמשים אמנים מקצועיים מזה עשורים.

    יוצרי תוכן ועוסקים בסטרימינג– מגוון מיקרופונים המחוברים בקלות לטלפון, מצלמה או לפטופ, מתאימים ליוצרי תוכן, עורכים ומשפיענים.

    זקוקים לקיום ועידות ושיחות וידאו– פתרונות מתקדמים עם טכנולוגיות לביטול רעשים ואיכות קול מהגבוהות בתעשייה.

    אבן חן מסכם: "תהליכי הפיתוח של Shure מבוססים על שיתוף פעולה עם אנשי מקצוע כגון יוצרים, טכנאים ומוזיקאים, המאפשרים לחברה להמשיך לחדש ולהתאים את עצמה לצרכים המשתנים של השוק. בנדא שואפת להפוך את Shure לאחד המותגים המובילים בישראל, תוך השקעה במוצרים חדשים, שימור והידוק הקשר עם לקוחותיה".

    Shure בנדא גיא אבן חן
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleLG משיקה שירות אודיו חינמי עם גישה קלה וחוויית משתמש דינמית ופשוטה
    Next Article כיצד KZPRO ו-JBL שדרגו את האודיו במתחם "דוּאֶאֶה" שבמרכז האירועים לאגו
    דותן שובל

    מאמרים אחרונים

    מהפכה בנגישות לאירועים חיים: AI-Media ו-AVE משתפות פעולה בשותפות השכרה בלעדית באוסטרליה

    קרא עוד

    מתי בישראל?? שיתוף פעולה פורץ דרך בין Google ל-HP Poly מציב רף חדש לעולמות הווידאו והקולבורציה. 

    קרא עוד

    SoundVision Connect מציגה: שיתוף תכנון אקוסטי תלת ממדי ישירות מהענן

    קרא עוד

    הנה מה שכדאי לדעת על ה-Poly Studio V52 ומה לקחת בחשבון לפני הצטיידות 

    קרא עוד

    Warmy.io חושפת את Adeline – פתרון מבוסס בינה מלאכותית לשיפור הגעת דואר אלקטרוני ליעדו

    קרא עוד

    החדר שומע אותך טוב יותר- הכירו את HP Poly Studio A2

    קרא עוד

    Epson חושפת מערכת הדפסה תלת ממדית ישירות על אובייקטים

    קרא עוד

    אשטון בנטלי של קרמר קיבלה אישור מיקרוסופט: התקנות Teams Rooms מהירות ופשוטות

    קרא עוד

    מה אפשר לעשות עם המערכות המקצועיות של JBL? הרבה יותר ממה שחשבת

    קרא עוד

    עכשיו גם אקטיבית – ג. ברס שיווק מרחיבה אופקים

    קרא עוד

    מעבר לקירות: כך K-array משנה את פני האודיו באדריכלות מודרנית

    קרא עוד

    יניר מערכות משיקה שיתוף פעולה אסטרטגי- תייצג את המותג Dahua בישראל

    קרא עוד

    Poly E360: כשה-AI במרכז השולחן רואה הכל ושומע טוב יותר

    קרא עוד

     HPE משיקה פתרון להגנת רשתות מחשוב של עסקים קטנים בינוניים 

    קרא עוד

    Shure משנה את חוקי המשחק ב‑InfoComm 2025

    קרא עוד

    SpinetiX ו-Q-SYS משתפות פעולה: ניהול תוכן חכם פוגש שליטה מתקדמת

    קרא עוד

    BRAVIA רק במקרן והביתה – סוני ממשיכה לפתח חלומות תצוגה

    קרא עוד

    Humly משדרגת את סביבת העבודה: מוסיפה תמיכה חכמה בחיישנים ויכולות אנליטיקה מתקדמות

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.