Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שישי, דצמבר 5
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית "לחשוב מחוץ למסך"
    VR

    "לחשוב מחוץ למסך"

    הילה צור שינזיBy הילה צור שינזי28 בנובמבר 2017Updated:3 בדצמבר 2017אין תגובות2 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    בעידן של "רעש דיגיטלי", שבו מוסחת בקלות דעתו של הצרכן, נרתמת הטכנולוגיה לטובת התעשייה, ומציעה פתרונות יצירתיים שימשכו את הקהל וימקדו את תשומת ליבו .

    מפרסמים ובתי עסק מתחרים כיום על תשומת ליבו של הקהל, שהפכה למצרך נדיר וחשוב. בעידן ריבוי המסכים, שבו זמן החשיפה נמדד במספר שניות בלבד, הולך ומתרחק החלום ליצירת אינטראקציה עם הצרכנים ולהטמעת המסר הפרסומי. כיום מוצאים מפתחים בתעשיות ההייטק והמולטימדיה דרכים חדשות על מנת לתקשר וליצור מעורבות של הקהל.
    מבט מהיר על שני פרויקטים "ניסיוניים" עשוי לספק רעיונות שימושיים להגדלת מעורבות הגולשים, שתוביל לזכירת המותג ואולי גם להעדפתו על פני מותגים אחרים.

    לפרק את התמונה ולהשאיר אותה שלמה

    הגימיק הטכנולוגי שיצרה חברת סמסונג במרכז המבקרים "סמסונג 837" בניו יורק, מושך למקום אנשים רבים, שבאו בראש ובראשונה לצפות באטרקציה ולחוות אותה, אבל על הדרך נחשפו למוצרים נוספים של החברה.

    כדי לייצר את הגימיק הגדירה סמסונג מחדש את המונח "התמונה השלמה". על קונסולה קעורה הורכבו זה לצד זה 112 סמרטפונים מסוג "גלקסי" שמצוידים במסך החדש "דום", ומשדרים מזוויות צילום שונות תמונה אחת ב 360 מעלות.

    המבקרים במרכז יכולים להניע ולסובב את מעמד המסכים, וזוכים לחוויה תמונה הקרובה למציאות וירטואלית, וזאת באמצעות אפליקציה מובנית שמאפשרת יצירת רצף של תמונות על המסך הקעור.

    "לחשוב מחוץ למסך"

    Frame Glide – חווית חושית לצרכנים

    לקראת חגיגות ה- 60 למוזיאון "Adirondack Experience" (המוזיאון על נהר ההר הכחול) במדינת ניו יורק הושקה הטכנולוגיה TechoFrolics, ומשכה את הקהל לקחת חלק בחוויה ממשית של שייט בסירה לאורך הנהר באמצעות תצוגה אינטראקטיבית ובעזרת משוטים.

    דוד דורלך, המנהל והמייסד של חברת "TechnoFrolics" פיתח את תוכנת ה Frame Glide, שהיא מסגרת של מסכי מגע המאפשרים מעורבות עמוקה של המבקרים, למשל; חקירת האטמוספירה בעזרת טלסקופ וצלילה לצד שונית אלמוגים. בסיוע התוכנה יכולים המשתמשים לנווט בין מיצגי וידיאו ומולטימדיה באופן אינטואיטיבי.

    הטכנולוגיה מיושמת כרגע במוזיאון אך פתוחה לשימוש נרחב יותר. לדברי דורלך, "הטכנולוגיה האינטראקטיבית שמציעה המערכת מאפשרת למבקרים באתרי מלונות ובמסעדות לאסוף מידע תוך כדי תנועה, ולחקור באופן פעיל את הסביבה בה הם מבקרים".

    את טכנולוגיית המסכים הפעילים אפשר להשוות לפרסום מבוסס מקום, בדומה לזה שמתרחש בעזרת אפליקציית ה- Waze ובממשקים דומים. המערכת לומדת את צורכי המשתמש, ומציעה לו הצעות רלוונטיות בקרבת מקום.

    בראייה שיווקית מדובר בשירות שנתפס כ Win-Win למבקרים ולמפרסמים. המבקרים באתרים זוכים לעזרה בהתמצאות בשטח, ובעלי עסקים יכולים ליהנות מחשיפה רלוונטית ללקוחות נוספים, שכבר נמצאים בקרבת מקום.

    Adirondack Experience Frame Glide Waze סמסונג 837 רעש דיגיטלי
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleמדפסת קטנה ומטריפה לסמארטפון
    Next Article אתגר השיתוף האלחוטי
    הילה צור שינזי

    מאמרים אחרונים

    מהפכה בנגישות לאירועים חיים: AI-Media ו-AVE משתפות פעולה בשותפות השכרה בלעדית באוסטרליה

    קרא עוד

    מתי בישראל?? שיתוף פעולה פורץ דרך בין Google ל-HP Poly מציב רף חדש לעולמות הווידאו והקולבורציה. 

    קרא עוד

    הנה מה שכדאי לדעת על ה-Poly Studio V52 ומה לקחת בחשבון לפני הצטיידות 

    קרא עוד

    Warmy.io חושפת את Adeline – פתרון מבוסס בינה מלאכותית לשיפור הגעת דואר אלקטרוני ליעדו

    קרא עוד

    החדר שומע אותך טוב יותר- הכירו את HP Poly Studio A2

    קרא עוד

    Epson חושפת מערכת הדפסה תלת ממדית ישירות על אובייקטים

    קרא עוד

    אשטון בנטלי של קרמר קיבלה אישור מיקרוסופט: התקנות Teams Rooms מהירות ופשוטות

    קרא עוד

    עכשיו גם אקטיבית – ג. ברס שיווק מרחיבה אופקים

    קרא עוד

    יניר מערכות משיקה שיתוף פעולה אסטרטגי- תייצג את המותג Dahua בישראל

    קרא עוד

    Poly E360: כשה-AI במרכז השולחן רואה הכל ושומע טוב יותר

    קרא עוד

     HPE משיקה פתרון להגנת רשתות מחשוב של עסקים קטנים בינוניים 

    קרא עוד

    SpinetiX ו-Q-SYS משתפות פעולה: ניהול תוכן חכם פוגש שליטה מתקדמת

    קרא עוד

    BRAVIA רק במקרן והביתה – סוני ממשיכה לפתח חלומות תצוגה

    קרא עוד

    Humly משדרגת את סביבת העבודה: מוסיפה תמיכה חכמה בחיישנים ויכולות אנליטיקה מתקדמות

    קרא עוד

    Panasonic מציגה פתרונות חדשניים לשידור טלוויזיה, המשלבים טכנולוגיות מתקדמות ליצירת חוויות שידור חכמות ומרשימות

    קרא עוד

    סקייפ כבר לא בשידור? הכירו את החלופה עבור אתגרי האולפנים

    קרא עוד

    מחזקים את החוסן: אינטגריטי תוכנה חתמה על הסכם שיתוף פעולה ייחודי עם חברת Code blue

    קרא עוד

    Primeview מציגה את המסך הנגלל הראשון מסוגו בעולם

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.