Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שישי, דצמבר 5
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית תחזית: גידול משמעותי צפוי השנה ברכישות של תצוגות מסחריות
    חדשות

    תחזית: גידול משמעותי צפוי השנה ברכישות של תצוגות מסחריות

    צבי קצבורגBy צבי קצבורג15 באפריל 2018Updated:1 במרץ 2019אין תגובות2 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    לפי מחקר שביצעו יחדיו אויקסה וחברת המחקר PMA מדובר בגידול של כ-20% במספר התצוגות למיקום, וזאת כש-50% מהמכירות יהיו עבור מיקומים חדשים

    שוק התצוגות המסחריות עתיד בשנה הקרובה לצמוח לרוחב ולאורך במידה גדולה מאוד. כך עולה ממחקר שביצעו יחדיו אויקסה (Avixa) וחברת המחקר PMA Research. לפי המחקר, רוכשי תצוגות דיגיטליות – ולא משנה אם מדובר בתצוגות ישירות או בהקרנות – צופים לגידול של כ-20% במספר התצוגות בכל מיקום קיים. מצד שני, ובמקביל, יש צפי לגידול של כ-50% בתריסר החודשים הקרובים, עם הוספה של מסכים שטוחים ומקרנים במיקומים חדשים.

    המחקר, שנושא את השם Worldwide Market for Large-Display Projects: How Buying Decisions Are Made, נועד לספק תובנות אודות האפיונים הצפויים של רוכשי התצוגות, ועל הדרכים שיובילו אותם לרכישות המסוימות שלהם. בנוסף, הוא מציג עובדה מעניינת: הגידול הצפוי יהיה גדול יחסית למרות שמחזורי החלפת הציוד ארוכים יותר כיום ולמרות שהטכנולוגיה עמידה יותר, כך שמדובר אכן בהתרחבות של הצרכים, השימושים ושל מעגל הרוכשים.

    בין התובנות בדו"ח ניתן למצוא את הנתון לפיו מחצית מהמשתתפים באופן גלובלי ירכשו את התצוגות הגדולות שלהם ממקצוענים המתמחים בתחום ה-AV וה-IT; שהסיבות העיקירות לתעדוף מסכים גדולים שטוחים על פני מקרנים הן איכות התצוגה והרזולוציה; ושללקוחות יש נטייה להתמקד במותג או בתכונה מסוימת בעת שהם מקבלים את החלטות הרכישה שלהם.

    "דיווח זה נועד לספק מבט מבפנים לגבי המניעים שמובילים את הלקוחות להחלטות שלהם בנוגע לרכישת טכנולוגיות תצוגה. אם אתה מבין את המטרות של הלקוחות שלך, אתה יכול להגיע לשולחן הדיונים כשאתה מוכן הרבה יותר טוב. זה אולי נראה ברור מאליו, אבל הכל בסופו של דבר מצטמצם במערכת היחסים שלך עם הלקוח, היכרות האתגרים, הצרכים ומנועי הצמיחה שלו", אמר שון ווארו, מנהל בכיר בקבוצת המודיעין שיווקי באויקסה.

    AVIXA אויקסה מחקר שוק שילוט דיגיטלי תצוגה תצוגות מסחריות
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleאפסון משיקה סדרת מקרנים מבוססי לייזר למוסדות לימוד ולשוק התאגידי
    Next Article לאופטומה יש מקרן לייזר חדש, וקוראים לו ZH420UST
    צבי קצבורג

    מאמרים אחרונים

    הונאות בקרב מבוגרים – ESET מציגה איך ההאקרים מנצלים בדידות ופערי ידע טכנולוגיים

    קרא עוד

    פלטפורמת הלינוקס של רד האט מספקת חוויה משופרת ל-GPUs של AMD, אינטל ואנבידיה

    קרא עוד

    גאווה ישראלית: סטארט-אפ המד-טק הישראלי Nanose Medical זכה במקום הראשון לחדשנות בתחום הבריאות בכנס MEDICA היוקרתי

    קרא עוד

    ענקית הפינטק INTUIT חתמה על עסקה של יותר מ-100 מיליון דולר עם OpenAI: מוצרי החברה יפעלו בתוך ChatGPT

    קרא עוד

    רדט חתמה על הסכם לייצוג והפצת כלל הפתרונות של  יצרנית ציוד הבדיקה והאנליזה Tektronix

    קרא עוד

    קרן מכבי משדרגת את שירותי הרווחה לאוכלוסיות מוחלשות עם מערכת CRM מתקדמת מבית אברא

    קרא עוד

    כך השילוט החכם של SpinetiX משנה את פני המפעלים והלוגיסטיקה

    קרא עוד

    ממהפכת הנייר לתצוגות חכמות: סמסונג E-Paper ופלטפורמת VXT מגדירים מחדש את השילוט העסקי

    קרא עוד

    Prime View מציגה את הדור הבא של מסכי ה-110 אינץ’: בהירות של 800 ניט ותמיכה מלאה בעבודה בחללים מוארים

    קרא עוד

    לעשות לייק ולגנוב את האשראי -ESET  מזהירה מפני הונאות פיננסיות מבוססות AI ברשתות החברתיות

    קרא עוד

    NVIDIA מרחיבה את מרכז הפיתוח בבאר שבע פי שלושה ותגייס מאות עובדים בדרום

    קרא עוד

    החדר שומע אותך טוב יותר- הכירו את HP Poly Studio A2

    קרא עוד

    יושבים קרוב? הכירו את הרהיט של EPSON

    קרא עוד

    הפלטפורמה של סמסונג משנה את כללי התצוגה

    קרא עוד

    LG משנה את חוקי המשחק בפרסום דיגיטלי עם פלטפורמת DOOH Ads בענן

    קרא עוד

    עתיד חוויית האירוח על פי פיליפס

    קרא עוד

    חביבת הקהל – זום מככבת בדו״ח גרטנר לשנת 2025

    קרא עוד

    Samsung מציגה סדרת מסכים חדשה לשוק המלונאות – HU8000F

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.