Epson: תוך 8 שנים הפכנו למובילת השוק ב-EMEA

נתח השוק של Epson ב-EMEA בתחום מקרני התצוגות המקצועיות עומד על מעל 37%

 

מנהל תחום ההקרנה בחברת Epson ישראל: הצלחתה של Epson נובעת מההקשבה ללקוחות ולימוד התעשייה וצרכיה. ״המקרנים שלנו משתתפים כיום באופן פעיל באינספור כנסים, אירועי חוצות ומופעי ענק ברחבי העולם ובמיוחד בישראל. כעת, עם היציאה משנת הקורונה נראה יותר ויותר אירועים ותצוגות בהן יתבצע שימוש במקרנים שלנו״

 

במקביל לחגיגות  20 השנים כיצרנית המקרנים המובילה בעולם , הודיעה Epson, כי בפרק זמן של שמונה שנים, החברה הפכה גם למובילה בשוק הקרנת התצוגות המקצועיות באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה –EMEA2  – והוא עומד כיום בהובלה משמעותית על פני המתחרים – עם נתח שוק של 37%3. 

״צמחנו בשוק מקרני התצוגות המקצועיות באזור ממצב של כמעט ללא נתח שוק לחברה המובילה בשוק. בשמונה השנים האחרונות הפגנו גידול של 1199% בנפח הפעילות וגידול של 1228% בהכנסות4״, אומר יעקב (קובי) כהן, מנהל תחום ההקרנה בחברת Epson ישראל. 

קפיצת המדרגה של החברה להובלת התחום כללה מספר אבני דרך בולטות: בשנת 1989 החברה פיתחה את הטכנולוגיה למקרן הווידאו הקומפקטי הראשון בעולם בצבע מלא המבוסס על liquid crystal. בשנת 2005, נכנסה החברה לשוק הקולנוע הביתי עם ה-EMP-TWD1  מקרן-נגן ה-DVD שלה. בשנת 2006, Epson השיקה את ה-EMP-6100, מקרן עמיד בפני אבק ואילו הדגםEB-450Wi  שהושק בשנת 2010, היה המקרן הראשון של Epson עם עדשה להקרנה ממרחק אולטרה קצר במיוחד שמורכב על הקיר, המצויד בפונקציונליות אינטראקטיבית. 

, AVmaster מגזין המולטימדיה

תמונה - יח"צ

לדברי כהן, הצלחתה של Epson נובעת מקריאה נכונה של השטח וצרכי המשתמשים המקצועיים וטכנולוגיית ההקרנה 3LCD פורצת הדרך שפיתחה. ״נכנסנו לשוק בו שלטה טכנולוגיית ה- DLP מהדור הקודם, אך למרות הסקפטיות בתעשייה, Epson הייתה בטוחה בחיוניות הצבעים ובבהירות הגבוהה של טכנולוגיית 33LCD , שהציעה תכונות הקרנה יוצאות דופן. לאחר שנים של ליטוש הטכנולוגיה, היא כעת הטכנולוגיה הנבחרת עבור תעשיית מקרני התצוגות המקצועיות – והרחק הרחק משאר השחקניות בשוק״. 

לדברי כהן, הצלחתה של Epson בהקרנת תצוגות מקצועיות נובעת לכל אורך הדרך מההקשבה ללקוחות ולימוד התעשייה וצרכיה. ״המקרנים שלנו משתתפים כיום באופן פעיל באינספור כנסים, אירועי חוצות ומופעי ענק ברחבי העולם ובמיוחד בישראל. כעת, עם היציאה משנת הקורונה נראה יותר ויותר אירועים ותצוגות בהן יתבצע שימוש במקרנים שלנו״, אומר כהן. ״הם קלים ביותר בשימוש, מפגינים מקור אור עוצמתי במיוחד ועמידים ביותר לכל פגעי הסביבה. מקרני הלייזר שלנו מסמנים כיום קפיצת מדרגה משמעותית מבחינת הביצועים ומחזקים את מיצובה של החברה כמספר 1 בשוק ההקרנה העולמי״. 

שתפו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב pinterest
מערכת AvMaster

מערכת AvMaster

הצטרפו אלינו ותקבלו מאמרים כתבות וראיונות איכותיים, שיעזרו לכם להשאר בחזית טכנולוגיית הAV. מבט מעמיק לפתרונות, למוצרים ולשחקניות בתחומים אשר הפכו לחלק בלתי נפרד מכלי העבודה ההכרחיים בכל עסק/ארגון.

כל המאמרים
אולי יעניין אותך גם
AVIXA

מחשבות על מאי

כילדים שיחקנו במשחק שנקרא 'ים-יבשה', זה היה הרבה לפני שהמסכים הפכו כל כך דומיננטיים בחיים של כולנו. בשנתיים האחרונות זה הפך עבורי משחק שבו המילה

לכתבה »
וידאו קונפרנס

בלוג'ינס מציגה את "בלוג'ינס סטודיו"

BlueJeans, מתאגיד התקשורת הענק Verizon, נחשבת לאחת מהמתחרות החזקות ביותר בשוק שיחות הוועידה בעולם והמוצר החדש שלה יכול לעניין גם אותנו. תמונה – Blue jeans

לכתבה »

עוד כתבות

רוצים שההצטיידות הבאה תהיה מוצלחת באמת?

קבלו את הידע החשוב ישירות למייל