שירות ה-Zoom Phone (טלפוניה מבוססת ענן) מושק בישראל במקביל למכשירי ״טלפון זום״ שיסייעו לניהול שיחות בסביבת העבודה ההיברידית.

תמונה - יח"צ

השירות שהושק בהצלחה כבר בעשרות  מדינות, מגיע לשוק הישראלי ומאפשר ללקוחות העסקיים של זום להשתמש באפליקציה אחת מאוחדת לצורך שיחות טלפון, פגישות וידאו וצ'ט. שרות ה- Zoom Phone מאפשר שרות מרכזיה וירטואלית עם כל היתרונות של השימוש בענן של זום. במקביל, משיקה החברה 3 מכשירי Zoom Phone  – קטגוריה חדשה של חומרה המיועדת לסביבת העבודה ההיברידית וזאת בנוסף לטלפונים שכבר נתמכים.

זום, שכבר ביססה את מעמדה בישראל כפלטפורמה מובילה בתחום פגישות הווידאו, נכנסת גם לשוק הטלפוניה הישראלי. החברה הודיעה על זמינות של שירות הענן Zoom Phone בישראל. במקביל, חשפה החברה 3 מכשירי Zoom Phone – קטגוריה חדשה של חומרה המיועדת לסביבת העבודה ההיברידית, מהמשרדים הביתיים ועד לחללי העבודה המשותפים. המכשירים משלבים את הטכנולוגיה של זום עם חומרה של Poly ו- Yealink לטובת פתרון טלפון שולחני All in one עם מסך מגע המיועד לפגישות וידאו ב-HD, שיחות טלפון ושיתוף מסמכים אינטראקטיבי.  

 

טלפוניה מבוססת ענן

השירות שמוצע לעסקים ולארגונים בישראל (וב-45 מדינות נוספות) הוא מערכת טלפוניה מבוססת ענן, הזמינה כתוסף לפלטפורמת זום הקיימת ומספקת שיחות מאובטחות ובאיכות קול HD כפתרון חלופי ל-PBX (הטלפוניה המסורתית). תוכנית הבסיס שמציעה זום –  Global Select – היא תוכנית שמאפשרת לחברות עם סניפים במספר מדינות לעבור לתוכנית אחת בתעריף אחד שמאפשר שיחות ב-46 מדינות, כמו גם מספר חיוג ישיר (DID) לכל רישיון שימוש. הפלטפורמה תומכת בשיחות יוצאות ונכנסות דרך קישוריות רשת טלפון ממותג ציבורי מקומי (PSTN), כך שארגונים יכולים להחליף את המרכזייה הקיימת שלהם ולרכז את כל דרישות התקשורת העסקית באותו המקום, עם מערכת ניטור שמאפשרת פיקוח בכל עת על איכות השיחות. ניתן להוסיף גם חבילת תקשורת בינלאומית לא מוגבלת כאשר יש צורך לשיחות בין מדינות. 

השירות הגמיש מאפשר ניהול ופיקוח על כלל המשתמשים במערכת מרכזית אחת, עם כל שירותי ה- PBX הקלאסיים, המאפשרים תקשורת זורמת בין כל הגורמים בארגון:  משתמשים יכולים לקרוא תמלול, או להאזין להודעות קוליות ישירות מהאפליקציה, לשנות את זהות המשתמש בשיחה יוצאת, להקליט שיחות בלחיצת כפתור ואפילו למנות אדם אחר לקבל שיחות בשמם עם מערכת ניתוב שיחות חכמה. 

לדברי דארן פאטי, מנהל אזור EMEA Zoom Phone בזום, תמו הימים שבהם ארגונים צריכים לתמרן בין מספר ערוצי תקשורת, בין מחלקות ומדינות שונות, עם מספר שונה לכל עובד, מספקים שונים, שלא תמיד יכולים לספק איכות שיחות ברמה קבועה ואיכותית, או אבטחה מלאה. 

 

תמונה - יח"צ

מכשירי ה- Zoom Phone

מכשירי ה- Zoom Phone קלים להתקנה ולשימוש וייעלו את העבודה הן עבור משתמשי קצה והן עבור מחלקות ה-IT הארגוניות. הם כוללים כרגע 3 דגמים: CCX 600 Desk Phone ו- CCX 700 – טלפון שולחני עם מצלמת וידאו משולבת – שניהם של חברת Poly וטלפון הווידאו החכם –ה-VP59  של Yealink. 

המכשירים פועלים תמיד ומוכנים לשיחה מיידית. ניתן לנהל איתם שיחות מתוזמנות מראש, לקבל ולהוציא שיחות טלפון, לבדוק מענה קולי ולחלוק מידע. הם ניתנים לניהול בקלות ממשק ״אדמין״ מרכזי אחד ואין כל צורך ברישיון הפעלה: הכניסה למכשיר מתבצעת באמצעות חשבון הזום הרגיל. המכשירים החדשים יכולים להסתנכרן עם לוחות השנה, פגישות מתוכננות ורשימות קשר. מסך המגע בהם מצויידים המכשירים מאפשר להשתמש בהם כ״לוח מחיק״ אינטראקטיבי לטובת שיתוף תכנים ועבודה משותפת. מכשירי ה- Zoom Phone מאושרים על ידי זום בקטגוריית חומרה חדשה שמבטיחה שהם מיועדים לשימוש אופטימלי ב- Zoom Phone. מכשירים חדשים נוספים יגיעו בהמשך. 

המכשירים החדשים יהיו זמינים באמצעות תוכנית Hardware-as-a-Servic או באמצעות משוקים מורשים. המחירים הסופיים של הציוד בישראל טרם נקבעו.  

״זום ממשיכה להפגין קצב חדשנות מהיר״, אומרת אלקה פופובה, סגנית נשיא ב- Frost & Sullivan. ״Zoom Phone הוא אלטרנטיבה לטלפוניה המסורית ומכשירי ה- Zoom Phone החדשים, הקלים ליישום, לתפעול ולניהול, יחזקו את החלופה עבור עסקים וארגונים״. 

למידע נוסף ולהצטרפות לתוכנית ניתן לפנות לעלמה קאנץ ורפי שאלתיאל, מנהלי לקוחות בכירים בסניף הישראלי של זום.

Share.

בעלים ויזם של קוקה אינטראקטיב - מיתוג, פתרונות ושיווק באינטרנט.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG