מה אנחנו רואים כאן? בעיקר שינוי

מדוע המשווקים עובדים שעות נוספות כדי לתת לנו (אובר) אינפורמציה, מהי טכנולוגיית התצוגה הטובה ביותר כיום ומה צופן העתיד, כלל האצבע שאתם חייבים, אבל חייבים – לאמץ לפני שאתם יוצאים לרכש של אמצעי תצוגה כלשהו

הכל עובר שינוי, הכל מואץ. זליגת הביתי למסחרי נכנסה בענק בעקבות הקורונה ואנחנו רוצים עוד מהביתי כשאנחנו במשרד, וקצת מהמשרדי כשאנחנו בבית. בשניהם המשותף הוא תצוגות.

יש היצע עצום ורמת הבלבול עולה יחד איתו. יש כאלו שיעשו מחקר, יש שיקראו מאמר או שניים, יש שישקיעו כמה דקות של צפייה בראיון עם מקצוען רציני בשם מארק קוקסון – ויזכו גם לסקירה על תחום התצוגות; קצת סדר בבלאגן וגם הצצה למה שיכול להעיף לנו את הקופסה רחוק יותר ממה ש'כרמל' העיפה כיסאות כתר. 

מארק קוקסון (CTS-I, CTS-D) – מנהל מכירות בחברת HD Distrbuting ואיש אשכולות מרשים מאוד, התארח אצלנו מקליפורניה לשיחה חדה יותר מכל מסך שראיתם עד עכשיו.

תמונה ראשית – לינקדאין

מערכת AvMaster

מערכת AvMaster

הצטרפו אלינו ותקבלו מאמרים כתבות וראיונות איכותיים, שיעזרו לכם להשאר בחזית טכנולוגיית הAV. מבט מעמיק לפתרונות, למוצרים ולשחקניות בתחומים אשר הפכו לחלק בלתי נפרד מכלי העבודה ההכרחיים בכל עסק/ארגון.

כל המאמרים
אולי יעניין אותך גם
וידאו קונפרנס

בלוג'ינס מציגה את "בלוג'ינס סטודיו"

BlueJeans, מתאגיד התקשורת הענק Verizon, נחשבת לאחת מהמתחרות החזקות ביותר בשוק שיחות הוועידה בעולם והמוצר החדש שלה יכול לעניין גם אותנו. תמונה – Blue jeans

לכתבה »
Crestron

כיצד שיפרה Crestron את התשתיות החכמות בבניין הדגל של "קורנינג פתרונות אופטיים"

חברת קורנינג נחשבת לחלוצה היסטורית בתחום האופטיקה והשימוש בזכוכית ושיתוף הפעולה שלה עם Crestron הוא רק מתבקש, בזכותו הופכים הביקורים והעבודה בבניין ליעילים ונוחים יותר

לכתבה »

עוד כתבות

רוצים שההצטיידות הבאה תהיה מוצלחת באמת?

קבלו את הידע החשוב ישירות למייל