Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שני, דצמבר 1
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית אורקל משיקה כלים חדשים של Oracle AI לצוותי המכירות
    בינה מלאכותית AI

    אורקל משיקה כלים חדשים של Oracle AI לצוותי המכירות

    מערכת AVMASTERBy מערכת AVMASTER23 בינואר 2025אין תגובות2 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email
    רוב טרקוף, סגן נשיא בכיר באורקל. קרדיט- אורקל

    כלי הבינה המלאכותית החדשים ב-Oracle Cloud Sales מייעלים תהליכים ומאפשרים אינטראקציה מותאמת אישית ופרודוקטיבית יותר

    בכנס Oracle CloudWorld Tour שנערך בדובאי הכריזה אורקל על שדרוגים משמעותיים בתחום הבינה המלאכותית הגנרטיבית ב-Oracle Fusion Cloud Sales , אפליקציית ה-Sales של אורקל. הכלים החדשים נועדו לפשט את תהליכי המכירה, להפחית משימות שגרתיות ולאפשר לצוותי מכירות להתמקד בבניית קשרים משמעותיים עם לקוחות.

    החידושים כוללים מספר סוכנים מבוססי AI שמפשטים תהליכים שגרתיים ומעלים את רמת הפרודוקטיביות:

    • ניהול תקשורת לקוחות: סוכן שיוצר הודעות מותאמות אישית ללקוחות, תוך התאמה לטון ולשפה של הקהל, ומוודא שהן עוקפות מסנני ספאם.
    • ניהול רשומות לקוחות: סוכן שמארגן ומעדכן את כל המידע על תיקי הלקוחות, כולל סיכומי פגישות ופריטי פעולה, ומזין את הנתונים באופן אוטומטי למערכת כדי לשפר את שיתוף הפעולה בצוות.
    • עוזר בינה עסקית ללקוחות: מספק סקירה הוליסטית של תיקי לקוחות, כולל פעילות אחרונה, סטטוס חוזים ואפילו "מדד סנטימנט" – הכל מבוסס נתונים שמגיעים ממחלקות המכירות, הכספים ושרשרת האספקה.
    • יכולות תמיכה רב-לשונית: מאפשרת לצוותי מכירות לפנות ללקוחות בכל שפה, בעזרת יכולות תרגום ואינטראקציה חכמה.

    לדברי רוב טרקוף, סגן נשיא בכיר באורקל, "תהליכי המכירה היום עמוסים במטלות שמפריעות לצוותי מכירות להשקיע זמן במה שחשוב באמת – הלקוחות. הכלים החדשים מבוססי AI משחררים את צוותי המכירות מהעומס הזה ומאפשרים להם לבנות קשרים משמעותיים יותר עם לקוחות ולהגביר את האפקטיביות שלהם".

    לפי נתוני Gartner, בינה מלאכותית יוצרת (GenAI) "מעצבת מחדש את הנוף הטכנולוגי של תחום המכירות, תוך שהיא מציעה פתרונות חדשניים כמו מציאת לקוחות פוטנציאליים, ניתוח מכירות, חיזוי והעצמת מכירות. כלים המבוססים על יכולות GenAI משולבים בתרחישי שימוש מגוונים בכל פונקציית מכירות, ותומכים בעדיפויות מרכזיות כגון הגדלת הכנסות, אופטימיזציית עלויות, חיזוק אסטרטגיית GTM והפחתת סיכונים".

    עוד מציינת Gartner כי "עד שנת 2026, ארגוני מכירות B2B המשתמשים בטכנולוגיות מכירה מוטמעות המבוססות על בינה מלאכותית גנרטיבית יפחיתו את הזמן המושקע בהכנה לפגישות עם לקוחות פוטנציאליים ביותר מ-50%".

    Oracle Cloud CX, חלק מ-Oracle Fusion Cloud Applications Suite, היא חבילה של יישומים מחוברים המנצלת בינה מלאכותית כדי לעזור לארגונים לבנות ולשמר קשרי לקוחות לאורך זמן. הכלים המתקדמים מאפשרים לארגונים לנהל ביעילות תהליכי שיווק, מכירות ושירות, תוך יצירת חוויות לקוח מותאמות ואפקטיביות. הבינה המלאכותית המוטמעת בחבילה אינה רק מנתחת נתונים – היא פועלת כיועצת חכמה שמשפרת את היעילות התפעולית ומעניקה תובנות קריטיות בכל נקודות המפגש עם הלקוחות.

    AI Oracle
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleSmartx Top Cloud מקבוצת טופ מערכות הטמיעה ב- yes את פתרון Island – הדפדפן הארגוני המאובטח
    Next Article 20 מיקרופונים במקביל – הקסם של אודיו טכניקה
    Avatar photo
    מערכת AVMASTER

    מאמרים אחרונים

    תודו לנו אחר כך. הכירו את Time OS – בוט AI לשיחות קונפרנס (גם) בעברית !

    קרא עוד

    המהלך שישפיע על מאות אלפי משתמשים בישראל?

    קרא עוד

    HPE ו- NVIDIA מציגות פתרונות AI ארגוניים חדשים שנועדו להאיץ את השגת היתרונות והערכים מבינה מלאכותית

    קרא עוד

     נוסטיק מגייסת 11 מיליון דולר להגנה על AI בארגונים

    קרא עוד

    תחזית זום ל-2025: AI ישחק תפקיד חשוב באבולוציה של ארגונים תוך שינוי האופן שבו הם פועלים, משתפים פעולה ומתחברים עם הלקוחות

    קרא עוד

    תחזית איומי הסייבר של פורטינט לשנת 2025: פשיעת הסייבר עוברת לעולם האמיתי

    קרא עוד

    מיקרוסופט ואברא מציגות את מהפכת ה-AI בעולם הקמעונאות

    קרא עוד

    תא הרכב של העתיד: LG חושפת פתרון AI חדשני לחיישני רכב בתערוכת CES 2025

    קרא עוד

    רשות החדשנות תממן פיילוט להבאת מומחי AI מחו"ל לחברות הייטק בישראל בתקציב כולל של 7 מיליון ₪

    קרא עוד

    Knostic חושפת: AI מסביר לילדה איך פוטנציאלית תוכל לפגוע בעצמה

    קרא עוד

    מודל ה-Generative AI החדש של NVIDIA יכול להפיק כל שילוב של סאונד, מוזיקה וקול

    קרא עוד

    חשוב להפנים – היא תעשה הכל יותר טוב מאיתנו

    קרא עוד

    לא פגישת וידאו ולא הודעת טקסט – שתפו קטעי וידאו קצרים עם Vidcast

    קרא עוד

    בינה מלאכותית לטובת מודרניזציה של חוויית הנתונים בניסויים קליניים

    קרא עוד

    SAP מכריזה על חיזוק יכולות השיתוף, הפקת הידע והפיתוח באמצעות כלי ה-AI שלה ליישומים ארגוניים Joule

    קרא עוד

    לנובו מציגה את ThinkSmart Core Gen 2 למרחבי פגישות ממוטבי בינה מלאכותית

    קרא עוד

    AI בשירות הפשע: דו"ח של HP חושף שימוש בבינה מלאכותית ליצירת נוזקות

    קרא עוד

    אורקל הופכת לספקית הענן הראשונה שמספקת פתרון לאחת מפרצות האבטחה השכיחות ביותר

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.