השלט החכם מציע שטח פרסום כולל של 1,620 מטר מרובע ונדרשו לא פחות משבעה חודשים להרכיב אותו במקומו

שלט הענק של סמסונג בדרום קוריאה עם שני שטחי פרסום ופינה מעוגלת (צילום: סמסונג)

 

כמעט כולם מכירים את שלטי הפרסום הדיגיטלי הענקיים בטיימס סקוור בניו יורק. אבל מאז תחילת החודש, בקצה השני של העולם, יש שלט דיגיטלי חדש של סמסונג שישאיר על הצופים בו רושם לא פחות עז. מדובר בשלט הפרסום הגדול ביותר בקוריאה, במיוחד לאור העובדה שבין שני הצדדים הישרים של השלט מחברת פינה מעוגלת שהיא חלק בלתי נפרד מהתצוגה הכוללת. את השלט התקינה סמסונג (Samsung Electronics) בסיאול, במרכז כנסים חדש בשם COEX SM Town. שטח הפרסום הכולל שלו עומד על 1,620 מטר מרובע – גודלם של ארבעה מגרשי כדורסל, פחות או יותר.

בסמסונג השתמשו בתצוגת LED בעלת בהירות גבוהה במיוחד. לפי החברה מדובר בתצוגה חכמה שיכולה לספק בהירות בעוצמה של עד 9,000 ניט כך שהתמונות תהיינה ברורות וחדות גם ממרחק, גם ביום עם אור שמש בהיר במיוחד. בסך הכל מורכב השלט מ-31,000 מודלים של תצוגת LED כשהמרחק בין כל נורה לנורה עומד על 10 מ"מ. הרזולוציה הכוללת עומדת על 7820×1952 פיקסלים. החברה גם מבטיחה עמידות בפני אבק ומים ושהנורות יחזיקו מעמד לפחות 100,000 שעת עבודה.

הקמת השלט החלה בספטמבר 2017, וכאמור הגיעה לסיומה בסוף מרץ 2018. "שילוט לצורך פרסום הוא בדרך כלל שטוח ומשתמש רק בצד אחד של השטח, כמו לדוגמה תצוגת גג אלקטרונית. תצוגה חדשה זו תשמש להצגת תוכן פרסומי, לפי הצורך ולפי הדרישה", אמר סאנגווק יון, מי שהוביל את הפרויקט מטעם סמסונג.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG