חברת Sonance נכנסה השנה לעולם האודיו המקצועי, ומציעה קו מוצרי רמקולים מרשים לצד ידע מקצועי הנחוץ לפרויקטים שונים. באירוע משותף של החברה עם נציגתה בארץ, חברת סטריאוטייפ, הוצגה סדרת הרמקולים שפיתוחה ארך קרוב לשלוש שנים

תמונות: אמיר מאירי

באירוע שהתקיים בשבוע שעבר באולם האירועים '1947' בתל אביב השיקה חברת Sonance את סדרת הרמקולים המקצועיים, ובכך הכריזה רשמית על הרחבת פעילותה גם בארץ לתחום המקצועי. חברת Sonance מיוצגת בארץ על ידי חברת סטריאוטייפ. אפי נומברג, בעל חברת סטריאוטייפ, נרגש מהרחבת הפעילות ומפורום האורחים שכיבד בנוכחותו את אירוע ההשקה, ביניהם ג'ף ספנסר, ממקימי חברת Sonance וקנט שלדון, מנהל השיווק הבין-לאומי, יועצים ונציגים של חברות אינטגרציה.

לדברי ספנסר ההחלטה להרחיב את פעילות החברה מהתחום הביתי, שבו פעלו במשך 30 שנה, לתחום המקצועי, נבע מבקשות חוזרות ונשנות שהגיעו מהשוק. לחברה התברר שמוצרי האודיו הביתיים מותקנים כמוצר מקצועי, עוד לפני שנעשתה התאמה לכך מצד החברה. ומכאן הבינו שהדרך לעולם המקצועי כבר נסללה.

 

התאמת הרמקולים לזירה המקצועית – הדרך

באירוע ההשקה הציג קנת את הדרך להתאמת סדרת הרמקולים לתחום המקצועי, שלהם חתימה סונית (Sonic Signature) זהה. המהלך הזה, שהוכרז לראשונה בתערוכת ISE, סיכם מחקר שארך כשנתיים-שלוש, ומטרתו הייתה ליצור רמקול מקצועי, אסתטי ואיכותי וברמת מחיר כדאית.

בעיצוב הסדרה הדגיש קנט את הדגש על פרמטר העיצוב, כיוון שהוגדר כבעל חשיבות בסקרים שנערכו בקרב לקוחות ומתקינים בתחום הביתי. לכן החליטו לשמור על מאפיינים אלו גם בסדרת הרמקולים המקצועיים. עוד נקודה אשר עלתה בנושא העיצוב היא הצורך לשמור על הרמקולים חבויים ככל האפשר מן העין. הלקוחות מעוניינים לשמוע אודיו איכותי ובנראות מינימאליסטית. אסטרטגית 'רמת הבלתי נראות' (degrees of invisibility) נועדה ליצור תחושת אנרגיה שונה לחלל המוגבר.

Sonance Event Tel Aviv-3

התוצאות בסקרי CE Pro הוכיחו כי אסטרטגיית החברה ענתה על דרישות הלקוחות.Sonance סומנה כמובילה בתחום הרמקולים הביתיים וכעת על מנת להוביל בתחום המקצועי נדרשו מספר התאמות, אותן תיאר קנט. השאיפה הייתה יצירת חתימה סונית זהה בכל קו המוצרים, אולם מה שנראה פשוט "על הנייר" היה מסובך בהרבה במציאות. היה צורך במציאת שנאי קו ייחודי אשר יוכל לעמוד בהספקים השונים מבלי ליצור עיוות בשמע. השנאי הייחודי אותר לבסוף ביפן, נבדק ועמד בדרישות מהנדס השמע של Sonance.

על מנת ליצור עניין בקרב חברות ההתקנה השונות הטמיעה Sonance מספר פיתוחים להפחתה במשקל הרמקולים. כמו כן, נוספו ערכות התקנה לרמקולים הנתלים בטכניקה פשוטה, כיווני עוצמות מחזית הרמקול, מתאמים להתקנות בתקרה ועוד.

Sonance Event Tel Aviv-4

באירוע ההשקה הדגים קנט את קו מוצרי הרמקולים השונים: רמקולי In Wall המוטמעים בקיר, רמקולי תקרה בעלי פרופיל נמוך, רמקולי תליון (Pendant) ורמקולי חוץ העמידים בפני רטיבות, שמש ואבק לפי תקן IPX.
הרמקולים בסדרות השונות מגיעים בגדלי 4, 6, 6.5 ו-8 אינץ'. איכויות השמע באות לידי ביטוי ביכולת הכיסוי הרחבה שמוצעת מכל סוג רמקול וצליל "נקי" בעוצמות שונות. המפתיע מכול הוא יכולת הרמקולים לספק שמע בעוצמה גבוהה גם בגדלי 4 אינץ' כאילו היו רמקולי 6.5 אינץ'.

מהמארחים נפרדנו במסר כי חברת Sonance שייכת כעת באופן רשמי לעולם האודיו המקצועי והיא מחזיקה קו מוצרי רמקולים איכותי, בעלת ידע מקצועי ונכונות לסייע בפרויקטים שונים.

אתר הנציג המקומי

Share.

תגובה אחת

  1. Pingback: אירוע השקה של חברת Sonance | Comeet

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG