Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שישי, דצמבר 5
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית מי החברה שתיבחר למצטיינת במתן שירות וחווית לקוח בימי הקורונה?
    חדשות

    מי החברה שתיבחר למצטיינת במתן שירות וחווית לקוח בימי הקורונה?

    מערכת AVMASTERBy מערכת AVMASTER24 במרץ 2021אין תגובות2 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    תחרות השירות השנתית של ישראל יוצאת לדרך עם קטגוריות חדשות למצוינות בשירות בצל הקורונה

    _שרון משה. קרדיט תמונה - שאולי לנדנר

    המי"ל, המרכז הישראלי לניהול, הפועל לקידום תחום השירות וחווית הלקוח בשוק הישראלי הכריז על פתיחת ההרשמה לתחרות השירות וחווית הלקוח לשנת 2021. מידי שנה ארגונים מובילים במשק הישראלי שהנהיגו מהלכים לשיפור מערך השירות שלהם בשנה שחלפה מגישים את מועמדותיהם לזכייה בקטגוריות השונות. השנה, בצל ההתמודדות עם הקורונה הושקה קטגוריה ייעודית חדשה בתחרות, בה חברות יוכלו להגיש מהלכים שביצעו במטרה להתאים את השירות וחווית הלקוח לימי הקורונה. התחרות מתקיימת זו השנה ה-18 ברציפות והינה תחרות השירות וחווית הלקוח המובילה בישראל.

    ההתמודדות עם הקורונה השפיעה על כל תחומי החיים בשנה החולפת והיוותה זרז לתהליכים טכנולוגיים, חברתיים ושינויים באורח החיים שלנו. עם הנהגת מדיניות הריחוק החברתי, סגרים ממושכים וההנחיה לצמצם אינטראקציות אנושיות ככל הניתן – ארגונים נאלצו להתאים את מערכי שירות הלקוחות וחווית הלקוח שלהם למציאות החדשה בצורה מיידית, מהירה ויצירתית. ארגונים המעוניינים להגיש את מועמדותם לקטגוריה הייעודית בנושא שירות בעידן הקורונה שהושקה השנה, ידרשו לספק מידע כיצד התאימו את האופן שבו הם נותנים שירות ללקוחותיהם בתקופת סגר, אילו התאמות הם ביצעו במעבר למערך מקוון וכיצד מהלכים אלה השפיעו על רמת שביעות הרצון של הלקוחות. 

    קטגוריה חדשה זו מתווספת לקטגוריות קיימות בתחרות ביניהן: השירות כשותף אסטרטגי, חווית לקוח באתר, באפליקציה וברשתות החברתיות, הטכנולוגיה ככלי לשיפור חווית הלקוח, פרסונליזציה ובניית מסעות לקוח מותאמים, פשטות בשירות ועוד. מבין הארגונים שזכו להוקרה בשנים הקודמות ניתן למצוא את כלל ביטוח ופיננסים, ליברה, מכבי שירותי בריאות, קבוצת ח.י, פרטנר, משרד התחבורה, עיריית ירושלים וארגונים נוספים. 

    ארגונים אשר הובילו מהלך לשיפור השירות וחווית הלקוח בשלוש עד חמש השנים האחרונות רשאים להגיש מועמדותם בקטגוריה הרלוונטית להם. המהלכים המוגשים לתחרות יכולים להיות מהלכים רחבים עם השפעה אסטרטגית על הארגון לצד מהלכים נקודתיים המשפרים את השירות וחווית הלקוח באחת מנקודות הממשק מול הלקוחות. ההרשמה צפויה להסגר ב-11 ביולי ולאחריה תפורסם רשימת המתחרים בכל קטגוריה ויערכו שני סבבי שיפוט. טקס הכרזת הזוכים בתחרות המצוינות בשירות וחווית לקוח יתקיים במהלך אוקטובר 2021. 

    שרון משה, מנהלת המרכז הישראלי לניהול, אומרת: "על אף השנה המטלטלת האחרונה שעברה עלינו בה ארגונים נאלצו להתאים את עצמם למציאות החדשה, רבים הצליחו לייצר פתרונות יצירתיים ולענות על ציפיות הלקוחות שהשתנו בלי הרף. אני בטוחה שהתחרות השנה תזמן לנו מפגש עם מגוון מהלכים מפתיעים ויצירתיים שיישארו איתנו לאורך זמן. נושא שירות הלקוחות וחווית הלקוח הפך להיות אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של ארגונים וככזה אנחנו רואים בתחרות אמצעי חשוב לקידום הנושא והזדמנות להוקיר את הארגונים המובילים בתחום". 

     
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleפורטינט ו-Linksys מכריזות על שותפות אסטרטגית
    Next Article מתכננים להקים אולפן מקצועי? זה בשבילכם!
    Avatar photo
    מערכת AVMASTER

    מאמרים אחרונים

    הונאות בקרב מבוגרים – ESET מציגה איך ההאקרים מנצלים בדידות ופערי ידע טכנולוגיים

    קרא עוד

    פלטפורמת הלינוקס של רד האט מספקת חוויה משופרת ל-GPUs של AMD, אינטל ואנבידיה

    קרא עוד

    גאווה ישראלית: סטארט-אפ המד-טק הישראלי Nanose Medical זכה במקום הראשון לחדשנות בתחום הבריאות בכנס MEDICA היוקרתי

    קרא עוד

    ענקית הפינטק INTUIT חתמה על עסקה של יותר מ-100 מיליון דולר עם OpenAI: מוצרי החברה יפעלו בתוך ChatGPT

    קרא עוד

    רדט חתמה על הסכם לייצוג והפצת כלל הפתרונות של  יצרנית ציוד הבדיקה והאנליזה Tektronix

    קרא עוד

    מהפכה בנגישות לאירועים חיים: AI-Media ו-AVE משתפות פעולה בשותפות השכרה בלעדית באוסטרליה

    קרא עוד

    קבוצת הקמעונאות מולטי ריטייל השלימה מהלך לשדרוג תשתיות הסייבר באמצעות בזק בינלאומי וסיסקו

    קרא עוד

    מתי בישראל?? שיתוף פעולה פורץ דרך בין Google ל-HP Poly מציב רף חדש לעולמות הווידאו והקולבורציה. 

    קרא עוד

    קרן מכבי משדרגת את שירותי הרווחה לאוכלוסיות מוחלשות עם מערכת CRM מתקדמת מבית אברא

    קרא עוד

    איציק מלכה מונה למנהל פעילות פורטינט ישראל

    קרא עוד

    יובל פרומקין מונה למנהל לקוחות בהיטאצ'י ונטרה ישראל 

    קרא עוד

    Panasonic ממשיכה להוביל: קיימות טכנולוגית המתורגמת להשפעה אמיתית

    קרא עוד

    Biamp רוכשת את הקניין הרוחני והמותגים של ClearOne: מהלך שמחזק את אחיזתה בשוק האודיו-וידאו המקצועי

    קרא עוד

    הנה מה שכדאי לדעת על ה-Poly Studio V52 ומה לקחת בחשבון לפני הצטיידות 

    קרא עוד

    Warmy.io חושפת את Adeline – פתרון מבוסס בינה מלאכותית לשיפור הגעת דואר אלקטרוני ליעדו

    קרא עוד

    Prime View מציגה את הדור הבא של מסכי ה-110 אינץ’: בהירות של 800 ניט ותמיכה מלאה בעבודה בחללים מוארים

    קרא עוד

    לעשות לייק ולגנוב את האשראי -ESET  מזהירה מפני הונאות פיננסיות מבוססות AI ברשתות החברתיות

    קרא עוד

    NVIDIA מרחיבה את מרכז הפיתוח בבאר שבע פי שלושה ותגייס מאות עובדים בדרום

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.