היצרנית הישראלית MSolutions, אשר הוקמה על ידי יוצאי Valens, חתמה על הסכם הפצה בלעדי עם חברת ההפצה המובילה איסטרוניקס. מדובר בשילוב כוחות ייחודי אשר נותן ערך אמיתי עבור משתפות הפעולה אבל לא רק- ההסכם החדש מביא איתו בשורה אמיתית גם לשרשרת האספקה וללקוחות הקצה. 

"החבירה ל MSolutions אך טבעית היות והם בעיניי מובילי שוק עם יכולות טכניות ברמה הגבוהה ביותר", אומר דני זיזוב, מנהל תחום ה AV בחברת איסטרוניקס ומוסיף: "יש שם חיבור ברמה האנושית שמאוד מתאים ל DNA של איסטרוניקס ויחד נמשיך להנגיש את קו פתרונות ה AV בצורה מדויקת ויעילה יותר". 

היצרנית הישראלית MSolutions בעלת התמחות במספר פתרונות אשר מקבלים עוצמה אחרת לחלוטין לצד סל הפתרונות של איסטרוניקס: "MSolutions עברה למודל של הפצה מכיוון שהבנו שהעוצמה שלנו היא בפן הטכנולוגי; אנחנו יודעים לפתח מוצר מושלם מרעיון בזמן שיא", אומר אריאל מרקוס, ה CTO של MSolutions. "במטרה להישאר מובילים בממדי החדשנות והאיכות, הבנו שאנחנו לא משקיעים משאבים בניהול והידוק מערכות יחסים עם חברות האינטגרציה וההתקנה אלא מתרכזים במענה לצרכים טכנולוגיים ומאתרים חברת הפצה מובילה שמבינה את הערך של סל הפתרונות של MSolutions. 

 

"עם השאיפה להגיע לכל אינטגרטור ומתקין בתעשיית ה Pro-AV, יצאנו לדרך ובחנו את האפשרויות כאשר מהר מאוד גילינו שאיסטרוניקס מתאימה לנו לא פחות ממה ש MSolutions מתאימה לה, ויש כאן WIN-WIN אמיתי שעשה את ההבדל- איסטרוניקס מקבלת גוף הנדסי עם קו ייצור נגיש, גמיש ובעיקר תומך בצרכי השוק הצבאי והחברות המובילות להן דרישות נוקשות בכל מה שקשור לאבטחת מידע, ואילו אנחנו מקבלים הפצה מקצועית לצד שמות כמו פיליפס וברקו, המשלימים את הסל שלנו. 

"חשוב להדגיש כי במהלך התהליך שמנו לב שאיסטרוניקס אינה מוכנה להתפשר על איכות וזה פוגש באופן מושלם את הערכים של MSolutions".

זיזוב: "ההיכרות של איסטרוניקס עם צרכי הלקוחות אינה מסתיימת במכירת מוצרים. אנחנו למדים היטב את צרכיו של הלקוח ומסייעים לו להתאים את המענה הנכון ביותר. כעת אנחנו מצפים הן להרחיב את ה Offering והן לדייק אותו, ואף לבחון ייצור סטנדרטים מקצועיים בישראל יחד עם קהל הלקוחות והשותפים שלנו". 

 

"בשלב הזה איסטרוניקס מחזיקה מלאי מכובד של מוצרי MSolutions ואנחנו משקיעים מאמצים רבים בלמידה. MSolutions מביאה ערך אמיתי לתחום ההרחקה ויחד עם המצלמות, פתרונות ה All In One, ה KVM וכמובן הטסטר הייחודי, איסטרוניקס משיגה סל מושלם עבור האינטגרטור והופכת להיות One Stop Shop אמיתי". 

מרקוס: "המיקוד שלנו היה מחוץ לישראל ולא היינו פרואקטיביים בשוק המקומי שמכיר את MSolutions בתחומי ה HDbaseT וה Pro-AV. כעת אנחנו רוצים להגדיל משמעותית את הנוכחות של הפתרונות שלנו כדוגמת תחום המצלמות אליו נכנסנו עם הבנה תשתיתית עמוקה של מה צריך להתקיים בשביל שמימוש וידאו יעבוד בצורה מושלמת. הקורונה והשינוים שחלו בצרכים הארגוניים אפשרו לנו לראות את נושא הוידאו כפתרון מלא והשקענו ביצירת אופטימיזציה בין נושא ההרחקה ליכולות הגבוהות של המצלמה. 

סל משלים לזה של איסטרוניקס- מצלמות, מרחיקים וכמובן הטסטר

"אנחנו רוצים להיות המותג המוביל בישראל בין אם זה בתחום ה HDbaseT, ממתגים, מטריצות, מצלמות וכל צורך הקשור ל Pro-AV. בתחום המיתוג למשל, יש לנו פתרונות ייחודיים שמתאימים כמו כפפה ליד לשוק הצבאי. מדובר בפיתוח ייחודי שלנו אשר כולל הפרדה גלוואנית מוחלטת על גבי הרשת, שאין אותו לאף חברה אחרת בעולם נכון להיום".  

אלירן תורן, MSolutions ודני זיזוב מאיסטרוניקס
גיא אפשטיין, איסטרוניקס ואריאל מרקוס מ MSolutions

ואיך אפשר בלי הטסטר

מרקוס: "הטסטר המוכר והידוע של MSolutions נמכר בכל העולם וכעת הוא יוכל לקבל את המיקוד עבור השוק הישראלי. איסטרוניקס תסייע להנגיש את הערך הרב הטמון ביכולות הטסטר עבור חברות האינטגרציה וההתקנה המקומיות, עבור הלקוחות שלהן וכמובן עבור מערכות היחסים ביניהן". 

בהצלחה ! 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG