היכרות עמוקה עם מגוון רחב של פתרונות מולטימדיה וריהוט טכני, אפיון מדוקדק ומדויק של צרכי הלקוח ושיתופי פעולה סינרגטיים – אלה סודות ההצלחה של ד.מ הנדסה, והם באו לידי ביטוי גם בפרויקט רחב ההיקף ששידרג באופן משמעותי את המשל"טים של רשות כבאות והצלה

מיקי מרקביץ, ד.מ הנדסה (צילום AVM)

סביבת עבודה מדויקת, הן מבחינת היעילות שבה מתבצעת כל משימה, הנוחות שהיא מספקת לעובדים ואף ההתאמה למאפיינים הפיזיים של החלל, היא מרכיב חיוני לתפקוד מיטבי בכל ארגון. יצירת סביבת עבודה כזו היא המומחיות של ד.מ הנדסה, שהוקמה בשנת 2001 ומאז השלימה בהצלחה מאות רבות של פרויקטים בתחום האינטגרציה. 

לקוחות החברה מגיעים מכל ענפי הפעילות; תעשיות ביטחוניות, רפואה, מרחבי לימוד, מלונות ועוד. הפתרונות שמציעה DM מבוססים על אפיון צרכים יסודי, כולל כאלה שהלקוח לא בהכרח מודע אליהם, בחירת הציוד המתאים כגון ריהוט טכני ומקצועי, שולחנות בקרה, מערכי זרועות וקירות וידאו. התקנה מוקפדת, הטמעה וגם תמיכה שוטפת ותחזוקה במידת הצורך.

החברה פועלת בארץ ובעולם, כשבחלק מהמקרים מדובר על פרויקטים בקנה מידה עצום, אולם אחד הדברים הייחודיים היא הראייה האחראית והמדויקת של כל הפרטים, גם הקטנים ביותר. דוגמא טובה לשילוב בין ההיקף הנרחב לירידה לרזולוציות גבוהות במיוחד היא שדרוג מרכזי השליטה של רשות הכבאות וההצלה בישראל.

תמונה - מבט מסכים וזרועות

לוחמי אש מהירים ויעילים יותר

מיקי מרקביץ', Pre Sale בחברת DM הנדסה מספר שהאתגר העיקרי בפרויקט שדרוג עמדות העבודה במשל"טים של רשות כבאות והצלה היה לספק מענה מדויק לצורך בציוד רב. מדובר בכארבעה חמישה מסכים בכל עמדה, טלפוניה, מכשירי קשר, מקלדות, עכברים ועוד, והכל בעמדה שהרוחב שלה הוא בסך הכל 180 ס"מ, לעיתים 120 ס"מ. 

את העמדות הללו מאיישים נציגים אשר נדרשים לקלוט ולמיין כמויות גדולות של מידע בכל רגע נתון ולעשות זאת במלוא הריכוז והערנות במשך שעות רבות, כשעל הפרק אירועים שעלולים להסתיים בנזקים חמורים ואף פגיעות בנפש.

לרשות כבאות והצלה שורה ארוכה של מרכזי שליטה בכל רחבי הארץ, מנוף הגליל ועד לאילת, ובכולם נדרשת האפשרות להתנהלות יעילה הן בשגרה והן בחירום. התכנון בפרויקט רחב היקף זה נעשה בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוח. המגבלות הפיזיות והצורך ליצור סביבת עבודה חדשה לגמרי עבור המפעילים תוך התבססות על השולחנות הקיימים, חייבו תשומת לב מלאה לכל פרט וזאת על-מנת לוודא התאמה מושלמת לצרכים. 

כדי לעמוד במשימה בחרו אנשי DM את הזרועות של נובוס (Novus), חברה גרמנית ותיקה שמוצריה החדשנים מתאפיינים באיכות גבוהה ביותר.

 

תמונות - מבט מסכים וזרועות

שיתוף הפעולה המוצלח עם מבט מסכים וזרועות

מי שמייבאת לארץ את מוצרי נובוס האיכותיים היא חברת מבט מסכים וזרועות. מרקביץ' מציין לטובה את שיתוף הפעולה עם החברה ובפרט את המנכ"ל שלה, צבי זוסמן. 

"בפרויקט בסדר גודל שכזה אשר דורש עמדת עבודה מקצועית, יציבה ואמינה אשר משפיעה על ניהול אירועים מורכבים ומצילי חיים, נדרשת באופן טבעי הוכחת היתכנות. זוסמן, בעל ניסיון של שנים רבות בהתאמת פתרונות לסביבות עבודה שונות, נרתם באופן אישי לפרויקט והגיע אישית למרכז השליטה של רשות הכבאות בראשל"צ, שם הוקם POC לטובת האירוע. 

"הצוות המיומן של מבט מסכים וזרועות בראשות זוסמן הקים שתי עמדות שהציגו את היכולות של זרועות נובוס ושל שאר המרכיבים בפתרון של DM הנדסה. אנשי כבאות והצלה שהתנסו בעבודה בעמדות אותגרו בשלל דרכים והבינו מדוע הן הדבר הנכון עבורם, הן מבחינה ארגונומית והן מבחינת הנגישות ונוחיות תפעול המשמרת". 

 

זרועות נובוס - מענה אמין לאורך זמן

מרכיב נוסף בירידה של DM לרזולוציות גבוהות בפרויקטים השונים הוא המבט לעתיד. באופן טבעי תכנון סביבת עבודה מיטבית והטמעת הפתרונות הנבחרים חייבים להתאפיין בעמידות גבוהה בכדי שהלקוח יפיק תועלת מעמדות העבודה לאורך הזמן הרב ביותר. 

הזרועות של נובוס מצטיינות גם בהיבט חשוב זה. ההשקעה העצומה של החברה הגרמנית במחקר ופיתוח לצד בקרת האיכות המחמירה שלה, מבטיחים שכל זרוע תעמוד במשימות המוטלות עליה, כולל בעמדות מרובות מסכים. יחד עם הסינרגיה המושלמת הין DM הנדסה למבט מסכים וזרועות הושגו התקנות באיכות גבוהה במשל"טים השונים, שקט נפשי של ראשי מערך הכבאות ובעיקר פעילות שוטפת המתבצעת ברמה הגבוהה והיעילה ביותר. 


Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG