סקר Qualtrics Research: שני שליש ממשתמשי תקשורת הווידאו בעסקים רוצים המשך סביבת עבודה היברידית

מחצית מהנשאלים שדיווחו כי קיימו מפגשי ווידאו עם רופאים בתקופת הקורונה, אמרו כי הם מעוניינים להמשיך באופציה הזו גם הלאה ומחצית מהנשאלים שעשו שימוש בווידאו למטרות חינוך, אמרו כי הם מתכננים לקיים גם הלאה שילוב של לימוד וירטואלי ופנים אל פנים 

, AVmaster מגזין המולטימדיה
תמונה - יח"צ

מזה למעלה משנה, רבים מאתנו עשו שימוש בתקשורת שיחות וידאו לפגישות עם חברים, משפחה, לקוחות וקולגות בעבודה. לאחר ה׳גל הווירטואלי׳ בו לקחו חלק כולם, נשאלת השאלה מה הלאה? מה יהיה תפקידו של הווידאו בחיינו בעידן שלאחר הקורונה. תחת הכותרת ״כמה וירטואלי אנו רוצים שיהיה העתיד שלנו״, מפרסמת כעת חברת Qualtrics Research את תוצאותיו של סקר גלובלי (בהזמנת חברת זום), שבמרכזו השאלה ׳איזה פעילויות וירטואליות מתקופת הקורונה מתכננים האנשים להמשיך גם הלאה?׳. 

בסקר נדגמו קרוב ל-8000 משיבים, בהם מועסקים, מעסיקים, סטודנטים, מורים, צרכנים, רופאים, חולים וכל מי שבאמצע, כשהמטרה להבין איך ייראה העתיד כשמדובר בשיחות וידאו. הסקר התייחס לתפקיד ששיחקו שיחות הווידאו בחייהם עבור פעילויות הקשורות בעשיית עסקים, בריאות, חינוך, בידור השתתפות באירועים וכד׳ ושאלת הבסיס הייתה לאיזה מכל הפעילויות הווירטואליות הללו יהיה גם המשך. 

, AVmaster מגזין המולטימדיה
תמונה - יח"צ

נתון בולט אחד שעלה מהסקר: מרבית המשתתפים בסקר (מעל 80%) אמרו שגם לאחר שהמגפה תדעך ותצטמצם, הם ימשיכו לעשות שימוש בתקשורת מבוססת וידאו בתחומי חיים רבים: כך לדוגמה עולה ששני שליש מאלה שעשו שימוש בווידאו למטרות עסקיות, מעוניינים כעת בפעילות במתכונת של סביבות עסקיות היברידיות, מעורבות, בהן יעשו עסקים בצורה וירטואלית במקביל לפגישות פנים אל פנים. הסיבה: שמירה נכונה יותר של איזון בין חיים-עבודה וגמישות רבה יותר. 

מחצית מבין הנשאלים שדיווחו כי הם קיימו מפגשי ווידאו עם רופאים וגורמי בריאות אחרים בתקופת הקורונה, אמרו כי הם מעוניינים להמשיך באופציה הזו גם הלאה (בעיקר בארה״ב) ומחצית מהנשאלים שעשו שימוש בווידאו למטרות חינוך, אמרו כי הם מתכננים לקיים שילוב של לימוד וירטואלי ופנים אל פנים. בתחום האירועים, שתפסו מקום מרכזי בקרב הנשאלים בתקופת הקורונה, תוצאות הסקר מגלות כי מעטים ישמחו להמשיך להשתתף אך ורק באירועים וירטואליים, דוגמת ימי הולדת וחתונות וכי יעדיפו את גרסאות הפנים אל פנים. 

מרבית המשתמשים שנדגמו ציינו כי הם מאמינים שתקשורת הווידאו היוותה רכיב מרכזי, יקר ערך ומשמעותי ביותר להפגת בדידות במהלך תקופת הקורונה. 

 
שתפו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב pinterest
מערכת AvMaster

מערכת AvMaster

הצטרפו אלינו ותקבלו מאמרים כתבות וראיונות איכותיים, שיעזרו לכם להשאר בחזית טכנולוגיית הAV. מבט מעמיק לפתרונות, למוצרים ולשחקניות בתחומים אשר הפכו לחלק בלתי נפרד מכלי העבודה ההכרחיים בכל עסק/ארגון.

כל המאמרים
אולי יעניין אותך גם
AVIXA

מחשבות על מאי

כילדים שיחקנו במשחק שנקרא 'ים-יבשה', זה היה הרבה לפני שהמסכים הפכו כל כך דומיננטיים בחיים של כולנו. בשנתיים האחרונות זה הפך עבורי משחק שבו המילה

לכתבה »
וידאו קונפרנס

בלוג'ינס מציגה את "בלוג'ינס סטודיו"

BlueJeans, מתאגיד התקשורת הענק Verizon, נחשבת לאחת מהמתחרות החזקות ביותר בשוק שיחות הוועידה בעולם והמוצר החדש שלה יכול לעניין גם אותנו. תמונה – Blue jeans

לכתבה »

עוד כתבות

רוצים שההצטיידות הבאה תהיה מוצלחת באמת?

קבלו את הידע החשוב ישירות למייל