פורשה יוצאת לקרב חזיתי נגד טסלה עם Mission E

המרוץ לייצור הרכב החשמלי הטוב ביותר לא עוצר לרגע, ועכשיו הוא הופך אפילו ליותר מלוכלך

, AVmaster מגזין המולטימדיה
תמונה- אתר פורשה

במסגרת ריאיון הנוגע לפרויקט ה- Mission E, שהוא למעשה סדאן חשמלי עם ארבע דלתות נפתחות ומראה עתידני מרשים, נשאל מנהל מחלקת הרכבים החשמליים בפורשה, סטפן ווקבאך, מה הוא חושב על הרכב החשמלי של טסלה שמסוגל להאיץ ל-100 קמ"ש (62 מייל) בפחות משלוש שניות, שתי עשיריות שניה פחות מאשר ב-Mission E.

ווקבאך לא פספס את ההזדמנות ועקץ את טסלה כאשר אמר שהרכב שלה יוכל לעשות זאת בדיוק פעמיים לפני שיתחיל להאט. לעומת זאת, מי שנוהג ברכב של פורשה לא יצטרך לדאוג לכך מכיוון שהרכב נבנה בשביל לספק ביצועים רציפים במהירות גבוהה גם לזמנים ממושכים.

אבל האם ווקבאך מדייק? לפי אתר autoblog, טסלה אמנם שילבה מנגנון האטה במודל S על מנת למנוע בלאי מהיר של המנוע החשמלי והסוללה, ומספר נהגים שמו לב לכך, אבל המגבלה הזו הוסרה בעדכון תוכנה כבר בשנה שעברה. 

, AVmaster מגזין המולטימדיה
תמונה- אתר פורשה

בכל אופן, אין ספק שפורשה שמה לעצמה כמטרה לספק מוצר טוב יותר ולהילחם על קהל הלקוחות הפוטנציאלי של טסלה. אחת העדויות המוחשיות לכך היא  תפיסת מהנדסי החברה "על חם" שנראו בוחנים את הרכב שלהם לצד אלו של טסלה. החברה גם רוצה למתג את עצמה כבוגרת יותר, ולכן לא תשלב אפקטים קוליים בתוך מערכת ההפעלה, אם כי על פי החוק האמריקאי, היא תצטרך לעשות זאת מתישהו לכיוון 2020…

מעבר לשאלת ההאצה, פורשה מבטיחה שלמרות כל המנגנון החשמלי המורכב, עדיין יהיה בתא המטען מקום אחסון של 100 ליטר. ולא פחות מרשים מכך, שבהפסקת קפה אחת של 20 דקות בתחנת דלק, הסוללה תוכל להיטען ולספק מרחק נסיעה נוסף של לא פחות מ-400 קילומטרים (בערך 250 מייל). יחד עם זאת, על מנת לספק את היכולת הזו, טסלה תצטרך לדאוג לתשתית מתאימה של תחנות טעינה ברחבי ארה"ב ואירופה, אולי תוך כדי שיתוף פעולה עם יצרניות רכב אחרות.

שתפו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב pinterest
מערכת AvMaster

מערכת AvMaster

הצטרפו אלינו ותקבלו מאמרים כתבות וראיונות איכותיים, שיעזרו לכם להשאר בחזית טכנולוגיית הAV. מבט מעמיק לפתרונות, למוצרים ולשחקניות בתחומים אשר הפכו לחלק בלתי נפרד מכלי העבודה ההכרחיים בכל עסק/ארגון.

כל המאמרים
אולי יעניין אותך גם
כללי

תחנת עבודה ניידת עתירת ביצועים להתמודדות תוך כדי תנועה עם עומסי העבודה התובעניים ביותר

משתמשי תחנות העבודה בימינו צריכים לאזן בין הצורך להיות מסוגלים לעבוד בצורה חלקה במספר סביבות עבודה, ובין האתגר להפעיל יישומים קריטיים ולשמור על יכולת העבודה

לכתבה »
אלירן תורן Media Solutions
Msolutions

MSOLUTIONS צומחת בתערוכת ISE2022

אנחנו מגיעים לביתן של MSOLUTIONS בברצלונה לשיחה עם אלירן תורן, מנכ"ל מייסד, ופוגשים איש מקצוע שבע רצון מהצלחת התערוכה, עבורה השקיעה החברה מאמצים רבים שיימשכו

לכתבה »

עוד כתבות

רוצים שההצטיידות הבאה תהיה מוצלחת באמת?

קבלו את הידע החשוב ישירות למייל