דיימלר AG היא אחת מחברות הרכב המצליחות בעולם. חטיבות מרצדס בנץ מכוניות, דיימלר משאיות, מרצדס בנץ מסחריות, דיימלר אוטובוסים ודיימלר שירותים פיננסים, הופכות את החברה לאחת מיצרניות רכבי הפרימיום הגדולות בעולם וליצרנית הרכבים המסחריים הגדולה בעולם. דיימלר שירותים פיננסיים מספקת מימון, ליסינג, ניהול צי, ביטוח, השקעות פיננסיות, כרטיסי אשראי ושירותים ניידים חדשניים.

מכוניות מחוברות שיתוף פעולה בין דיימלר וולנס

מייסדי החברה, גוטליב דיימלר וקארל בנץ, עשו היסטוריה עם המצאת המכונית בשנת 1886. כחלוצה בתחום הנדסת הרכב, דיימלר ממשיכה לעצב את העתיד של תחום הניידות: החברה מתמקדת בחדשות וטכנולוגיות "ירוקות" כמו גם ברכבים בטוחים ואיכותיים. דיימלר משקיעה באופן מתמשך בפיתוח חלופות לחלקי רכב חדשניים, ובחווית נהיגה נקייה עד כמה שניתן מפליטות מזהמים: החל מכלי רכב היברידיים ועד כלי רכב חשמליים המונעים על ידי סוללות ותאי דלק. זאת ועוד, החברה שואפת להגיע לנהיגה ללא-תאונות באמצעות חיבוריות חכמה ונהיגה אוטונומית. זוהי רק דוגמא אחת לדרך בה דיימלר חותרת לאחריות כלפי החברה והסביבה.

דיימלר מוכרת את כלי הרכב מתוצרתה כמעט בכל מדינות העולם, עם מתקני ייצור באירופה, אמריקה, אסיה ואפריקה. פורטפוליו המותגים שלה מכיל, בין היתר, את מרצדס בנץ, מרצדס-AMG, מרצדס מייבאך, ומרצדס me ואת המותגים סמארט, Freightliner, Western Star, BharatBenz, FUSO, Setra ו- Thomas Built אוטובוסים.

מותגי דיימלר שירותים פיננסיים: בנק מרצדס בנץ, מרצדס בנץ פיננסים, דיימלר משאיות פיננסיים, moovel, car2go ו-mytaxi. החברה רשומה בבורסות לניירות ערך של פרנקפורט ושטוטגרט. בשנת 2015 מכרה החברה 2.9 מיליון כלי רכב והעסיקה 284,015 עובדים. הכנסות החברה הסתכמו ב-.5149 מיליארד יורו ו–EBIT של 13.2 מיליארד יורו.

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

2 תגובות

  1. Pingback: ולנס (Valems) ודיימלר (Daimler AG) ישתפו פעולה במהפכת החיבוריות ברכב – פורטל האודיו וידאו AVmaster

  2. Pingback: ולנס (Valens) ודיימלר (Daimler AG) ישתפו פעולה במהפכת החיבוריות ברכב – פורטל האודיו וידאו AVmaster

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG