לוגו-טושיבהחברת Toshiba אירופה תנצל השבוע את הבמה באחד מאירועי ה-IT היוקרתיים המתרחשים מדי שנה באירופה – Gartner Symposium ITXPO 2016 לטובת אירוע מיוחד תחת הכותרת "Beyond Business as Usual"– (מעבר לעסקים כרגיל), אשר מתמקד בנושא האינטרנט של הדברים (IoT), השפעתו, והדרך בה הוא מגדיר את העסקים של העידן הדיגיטלי.

החברת תחשוף במהלך אירוע ITXPO 2016 אשר נערך השבוע (6 – 10 לנובמבר) בברצלונה, מבחר ממוצריה החדשים הצפויים להגיע בקרוב לשוק, תציג את הפתרונות העכשוויים בתחום העסקי ותציג את תפיסת עולמה בשאלה כיצד מגדיר מחדש ה-IoT את מערכת היחסים בין לקוחות וספקים.

כנס ITEXPO 2016 גרטנר
סדנת הידע תועבר על ידי אנשי מפתח בטושיבה: דמיאן ג'אומה, נשיא חטיבת פתרונות הלקוח בטושיבה אירופה וניל ברמלי, מנהל יחידת B2B של המחשבים הניידים בטושיבה אירופה. חשיבותה של הסדנה בהצגת ההשפעה חסרת התקדים של ה- IoT, אשר מלכד בין העולמות הדיגיטלי והפיזי וההזדמנויות והאתגרים שהוא מציב לעסקים במגוון תעשיות.

סיירון הוי, מנהל הדיגיטל בתאגיד הרפואה האנגלי Birmingham CrossCity Clinical Commissioning Group יצטרף להרצאה וידגים כיצד הארגון העירוני מבצע מהפיכה בטיפול באזרח על ידי שימוש במערכת דיגיטלית. כן תיערך הדגמה של שימוש באנרגיה חכמה ע"י תאגיד הביטוח היפני הגדול GB, העושה שימוש במקליט הנהיגה של טושיבה.

portege_z20t-c_14 מחשב נייד טושיבה
מחשב היברידי בתצורת 2 ב-1 של טושיבה מדגם Portege_z20t-c בגודל 14 אינטש

חלק מהפתרונות פתרונות השונים שפותחו לאחרונה, ואשר יוצגו באירוע הם ה- Mobile Zero Client, הפתרון הראשון מסוגו בעולם המבוסס על לפטופים סטנדרטיים, אשר מאפשר לחברות לבצע את כל המשימות מבוססות ה-IT בארגון, כשכל המידע והנתונים נמצאים בענן, תוך הצעה חסרת תקדים של רמות אבטחה, ניידות וניהול וכן מקליט הנהיגה לצי המנהלים Toshiba Driving Recorder, יישומים לעולם הביטוח, וה-Toshiba Smart Disk Encryption. כן יוצגו מוצרים מקו המחשבים הניידים החדש של החברה. הגימיק המרכזי של טושיבה בתערוכה הוא קו מוצרי החומרה העתידים לצאת בקרוב וביניהם מחשבים היברידיים בתצורת Two in One.

למידע נוסף אודות Gartner Symposium ITXPO 2016 לחצו כאן

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG