לוגו ולנס VALENSולנס (Valens) הינה חברת שבבים ישראלית שהוקמה כסטארט-אפ בשנת 2006. החברה היא המפתחת והמובילה העולמית של טכנולוגיית HDBaseT המאפשרת התקנה פשוטה, יעילה וחסכונית יותר של מערכות לשוק האודיו וידאו והרכב להפצת תוכן מולטימדיה Ultra-HD ללא דחיסה ולמרחקים ארוכים. הטכנולוגיה שפיתחה ולנס הפכה לתקן עולמי המוגן בפטנט, אשר מקודם באמצעות ארגון HDBaseT. הארגון הוקם על ידי ולנס בשנת 2010, בשיתוף עם LG, סמסונג ו-Sony Pictures Entertainment.

ארגון HDBaseT הוקם במטרה לקדם את התקן להפצת תכני מולטימדיה בעסקים, מקומות ציבוריים, כלי רכב ובתים, ולחבר בין שחקני מפתח מובילים בשוק מוצרי הקצה. פעילויות הארגון מכסות את כל האקו-סיסטם בשוק האודיו-וידאו ומגוון רחב של תחומים בתעשיית הבידור: מסכי תצוגה, מקרנים, ציוד AV מקצועי, קולנוע ביתי, יצרני ציוד CE/PC, ספקי ציוד קישוריות לאודיו/וידאו, אינטגרטורים וקמעונאים וכלה במHDBaseT ולנס תקינים ובצרכנים. כיום חברות בארגון HDBaseT מעל ל- 170 חברות, בהן יצרניות האלקטרוניקה המוכרות בעולם, כגון: פנסוניק, פיליפס, NEC, פיוניר, היטאצ'י ועוד.

ולנס מעסיקה כיום כ-180 איש, רובם במטה ההנהלה והפיתוח של החברה בהוד השרון, והשאר בסניפיה בארה"ב, יפן, הונג-קונג, דרום קוריאה וטאיוואן. מנכ"ל החברה, הנמנה על מייסדיה, הנו דרור ירושלמי. אתר החברה: https://www.valens.com

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG