חברת סניקרס וסוכנות הפרסום BBDO New York שיתפו פעולה לאחרונה עם השחקן האגדי וילם דפו במסגרת הקמפיין "אתה לא אתה כשאתה רעב" מודל 2016. הקמפיין הוותיק הציג בעבר דמות רגזנית כלשהיא אשר "חוזרת לעצמה" לאחר טעימה של חטיף סניקרס.

כעת, לרגל 90 שנה להולדתה של מרלין מונרו, משתמש קמפיין השילוט הדיגיטלי באמצעי זיהוי פנים ומחליף את פניה של מרלין מונרו, מסצינת "השמלה המתעופפת" הידועה, בפניו של השחקן וילם דפו ובתוספת אודיו, כאשר אחד מהולכי הרגל לוטשים עיניים לעבר שמלתה של מונרו. הקמפיין הוצב ברחובות ניו יורק והצליח למשוך את תשומת ליבם של העוברים ושבים ולסייע לחיזוק וביסוס המותג המצליח סניקרס באמצעות טכנולוגיות אודיו ווידאו שאי אפשר להתעלם מהן.

צפו במרלין מונרו והשמלה המתעופפת

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG