סדרת פתרונות התצוגה החדשה והאינטראקטיבית של  LG תוכננה במיוחד לסביבת למידה ומציעה תכונות מותאמות אישית שהופכות את חווית הלמידה למרתקת ויעילה במיוחד

LG CreateBoard_Main Screen

LG מעדכנת על השקת סדרת LG CreateBoard לוח לבן דיגיטלי (דגמים 86TR3DK, 75TR3DK, 65TR3DK ו-55TR3DK) לסביבות למידה. אידיאלי לכיתות ומרחבי למידה דיגיטליים, LG CreateBoard מתגאה במסך Multi-Touch 40-point המספק חוויות כתיבה וציור חלקות ואינטראקטיביות. מציע גם אפשרות לשיתוף יישומי למידה דיגיטליים ייעודיים, וניהול מרחוק עם פתרון מבוסס ענן קל לשימוש.  

כל דגמי LG CreateBoard, תוכננו לענות על צרכי הלמידה הדיגיטלית של התלמידים והמחנכים בעידן הנוכחי, מצוידים במסך ברזולוציה של 3,840 × 2,160 (UHD) המספק פונקציונליות מולטי-טאץ' של 40 נקודות. המוצרים החדשים מאפשרים חוויות למידה מהנות ואינטראקטיביות והם אידיאליים למשחקי למידה, פעילויות שיתופיות ועוד. 

בין התכונות הנוחות הרבות המוצעות על ידי תצוגות הלמידה החדשות של LG ניתן למצוא גישת QR וצפייה חכמה. באמצעות אימות QR, מדריכים יכולים לגשת בקלות ל- Google Drive ול- Microsoft OneDrive שלהם ב- LG CreateBoard ולשתף במהירות חומרי לימוד עם התלמידים מבלי להדפיס אותם. בינתיים, תכונת הצפייה החכמה מאפשרת להציג שני חומרים או יותר על המסך, בחלונות נפרדים או בשכבת-על במצב תמונה בתוך תמונה. פונקציה זו מסייעת לתלמידים להבין טוב יותר הוראות ותוכן למידה בכך שהיא מאפשרת להם להציג מספר מסמכים, סרטונים או חומרים אחרים בו זמנית. 

 
LG ConnectedCare DMS

פתרונות LG CreateBoard, המתאימים למרחבי למידה דיגיטליים, מגיעים עם אפליקציית LG CreateBoard Lab, המציעה מגוון כלי כתיבה שיכולים להגביר את מעורבות התלמידים. זמין כיישום, LG CreateBoard Share מאפשר שיתוף מסך אלחוטי של עד 9 מסכים ב- LG CreateBoard בו זמנית. מתאפשר לתלמידים לשתף בקלות קבצים מהמכשירים האישיים שלהם ולהציג את עבודתם יחד עם המורה, מה שיוצר הזדמנות למשוב בונה ולשיתוף ידידותי ומהיר של רעיונות. 

פתרון ניהול מכשירים מבוסס ענן המיועד לבתי ספר וסביבות למידה אחרות, LG ConnectedCare DMS (מערכת ניהול מכשירים) מקל על ניטור וניהול מרחוק של מסכי LG CreateBoard מרובים. LG ConnectedCare DMS כולל לוח מחוונים משולב אינטואיטיבי לשימוש המעניק למנהלי IT את היכולת לנטר את תצוגות LG CreateBoard של מוסדות החינוך שלהם ולשלוט מרחוק בפונקציות התצוגה בקלות. בנוסף, יכולים לשלוח התראות ל-LG CreateBoard על מנת לגרום לתלמידים ולמורים להיות מודעים להודעות, או לקבל התראות 'פוש' כתזכורת על אירועים מיוחדים. 

Paik Ki-mun סגן נשיא בכיר וראש היחידה העסקית לתצוגת מידע בחברת LG Electronics אמר : LG מציעה לאנשי חינוך וסטודנטים חוויה אינטראקטיבית מרתקת ומתאימה היטב לסביבות ושיטות הלמידה הדיגיטליות של ימינו, תוך מינוף טכנולוגיות התצוגה יוצאות הדופן שלנו, נמשיך לספק פתרונות חדשניים העונים על הצרכים המתפתחים של מגזר החינוך".  

 

הערות לכתבה 

מקסימום של 40 נקודות מזוהה בסביבת Windows, בעוד מקסימום של 32 נקודות מזוהה בסביבת אנדרואיד. 

נדרש מנוי עבור הפתרון מבוסס הענן LG ConnectedCare DMS. 

ייתכן שמצב ריבוי חלונות לא יפעל עבור אפליקציות מסוימות, ומצב תמונה בתוך תמונה זמין עבור מסכי מקור חיצוניים. 

ניתן לנהל עד 100 התקני תצוגה תואמים באמצעות LG ConnectedCare DMS. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG